RSS

Despre Eurovision si alte chestii

Aseara am ratat a doua semifinala Eurovision sad. Am fost la ziua unei prietene, care tocmai s-a "tunat" de o luna. Are tzatze si nasuc noi biggrin Dupa parerea mea, era frumoasa si inainte sa isi faca nasul, dar pana la urma daca asa se simte ea mai bine, bravo ei. Am ramas uimita cat de tare poate sa schimbe o operatzie la nas fizionomia unei persoane. Toate ne uitam in jur si intrebam unde e Oana? O vrem pe Oana inapoi. Bine...e chestiune de obisnuintza. Asa ca o sa ne obisnuim si cu noua Oana. In alta ordine de idei, tzin sa va spun ca am rezistat cu stoicism tentatziei de a manca cele interzise. Ieri era ziua de legume (din dieta mea), asa ca am macat tot ce insemna decoratziuni de pe platouri: salata, masline, rosii, castravetzi eyelash.Alcool nu am baut...tort nu am mancat. Stitzi ce nasol poate sa fie cand in jurul tau toti beau si mananca, iar tu stai sa te uitzi? Va zic eu: FOARTE NASOL. Motiv pentru care am si plecat destul de repede (bine, aveam si servici a doua zi). Dar sa revin la subiectul cu care am inceput, va sa zica Eurovision-ul. M-am uitat si eu azi pe site-ul TVR sa vad care sunt si ceilaltzi 6 finalishti (care au cantat in semifinala 2). Si...surpriza: A trecut mai departe si favoritul meu, Catalin. Adica nu era surpriza, ca stiam ca va trece biggrin. Cum spuneam in ultimul post, in perioada asta trec printr-o faza in care imi place sa fac clasamente si listutze, asa ca m-am pus pe refacut topul favoriztilor mei, avand in vedere de data asta si show-ul pe care l-au facut si prestatzia live.Adevarul e ca este cu totul altceva cand vezi si cum se prezinta artistii pe scena: cat de inventivi sunt, ce imagine adopta, cum se descurca cu cantatu' live, daca fac show in adevaratul sens al cuvantului. Cat de tare conteaza un show bine pus la punct... Da' sa ii luam pe rand (in ordinea in care vor intra in finala) 1. Popas Band - Striga: super tare show-ul, ideea, costumele, chiar si vocile interpretzilor.Parca si melodia prinde alt sens si alt contur cand ii vezi pe scena. Concluzie: mie chiar imi plac.Pacat ca textul e in majoritate in romana. Daca era tot in engleza, efectul era mai mare, ca puteai sa corelezi versurile cu ceea ce se intampla pe scena. Bine totusi ca s-au gandit sa cante un refren in engleza, sa se prinda lumea cat de cat de "jmecherie". Sanse de castig: 15%. 2. Costi - Can You Forgive : melodia e chiar frumoasa, a inceput sa ma prinda. Show-ul nu e cine stie ce, dar sa fim seriosi acum, pe o melodie asa lenta, nici nu prea ai ce sa faci. Vocea lui nu m-a impresionat prea tare, nu ca nu ar fi cantat bine, dar parerea mea e ca trebuia sa fie mai soft pe melodia asta, nu sa dea asa tare volumul la voce, ca suna prea de opera.Sanse de castig: 5% 3. Blaxy Girls - Dear Mama : piesa e naspa, monotona si liniara. Singura chestie care da culoare prestatziei e vocea fetei aleia, care m-a lasat masca. I had NO idea she could sing that well.Sanse de castig: 5%. 4. Red Blonde - Nu am cu cine: nu am nici eu cu cine... tongue Adica mie nu imi plac. Adica au voci bune, textul melodiei e bun (daca esti roman si intzelegi ceva)...Da' cam atat. In primul rand textul e in romana, asa ca din start avem de pierdut, ca daca nu intelege tot omu, indiferent din ce coltz al Europei este el , atunci degeaba zic fetele alea ce zic acolo, ca tot ce se poate distinge si in alta limba e cuvantul SEX, care se repete neincetat. Cine stie, europenii ar putea crede ca "veveritzele" pe prostitueaza si asa isi fac ele reclama.wink Sanse de castig: 2% 5 Zero - Sunny Days : melodia asa gen mai british pop...dragutza, nu zic. Insa mi s-a parut obositoare gagica aia care tot tzopaia prin platou cand la unu, cand la altul si ii punea in diferite pozitzii, ca pe marionete. Imi distragea atentzia de la piesa. Plus ca franghiile cu care erau legatzi cei din trupa erau prea groase si prea multe. Din nou obositor... Sanse de castig :5% 6. Elena Gheorghe - The Balkan Girls : melodia e destul de simplutza, nu ridica mari dificultatzi. Insa Elena, ca de obicei, stie sa se puna in valoare, asa ca acum suntem martorii unui adevarat striptease shou wink. Fetele alea sexoase de pe langa ea, o trag ba-ntro parte, ba in alta pana o dezbracablush. Per total, se vede bine pe scena : fete frumoase, care danseaza bine, coregrafie, costume...si vocea Elenei, care suna bine. Dar totusi parca nu ma incanta extraordinar. Seamana prea mult cu genul ala de interprete din Grecia, cum e Kalomira de anul trecut sau altele. Cu toate astea are sanse destul de mari de castig. Stilul asta a prins intotdeauna si va mai prinde si mai departe, ca e "catchy". Sanse de castig 15% 7. Tabassco - Purple : Pe mine ma dispera astia care apar o data la un an numa pe la eurovisioane sau mamai sau cerburi si in restul anului nimic. Asta ce ne spune oare? Ca nu sunt comerciali, ca daca ar fi, lumea i-ar cere, ar face si ei un album, o cantare, ceva. Deci care va sa zica, daca nu sunt comericali, nici nu vor prinde la publicul european. Nu zic ca tre sa fie extrem de comercial, incat sa dea in stupid, dar macar facetzi frate o melodie acolo, sa fie "cantacioasa". Pe mine sincer, ma ia somnul pe ea. Sanse de castig: 5% 8. Catalin - Stop: Dupa cum stiti deja, el a fost favoritul meu de la inceput. Si inca este. Ma bucur nespus ca prestatzia lui live nu mi-a schimbat parerea si mai mult de atat, mi-a placut f tare show-ul si cum au dat pe scena el si Pepper Girls. Piesa foarte buna, mai deosebita, voci foarte bune, prezentza scenica...toate ingredientele necesare pentru o victorie la Moscova. Sanse de castig: 20% 9 . Dalma - Love Was Never Her Friend : S-a tot comentat ca piesa asta seamana ba cu Bleeding Love(Leona Lewis), ba cu nu mai stiu care. Eu zic doar ca e acelasi stil, cu beat asemanator. Oricum, foarte "americaneasca" piesa, pe mine m-a prins. Ca sa nu mai zic de vocea Dalmei, care e pur si simplu sublima. Ce nu imi place e asa: 1. ca nu se misca, sta numai intr-un loc pe scena si muta microfonul dintr-o mana in alta. 2. Mi s-au facut bube pe creier cand am vazut show-ul ei. Cum frate sa copiezi cu nonsalantza pe cei de la Jabbawockeez? Cine nu stie, astia sunt castigatorii primei editzii "America's Best Dance Crew"(emisiune concurs din America). Ma, Moga asta daca nu copiaza el piesa, tre sa copieze ceva. Si ce s-a gandit? Hai sa fur eu ideea de la americani si sa ma prefac frumos si "elegant" ca e ideea mea. O fi dand bine pe scena, da de la a face un show inedit si pana la a copia, e cale lunga. Pe Jabba ai mei nu ii copiaza nimeni. Clar? Sanse de castig : 15% 10. Alin Nica - Don't Leave: nu stiu cine e asta si nici nu ma intereseaza. Mi-e complet indiferent. Imi vine sa schimb canalul, atat de tare ma plictiseste. Sanse de castig: 1% 11. Tina -Pleaca: Singura chestie care imi place la fata asta e look-ul, imaginea ei. Voce are doar daca sta pe loc, in rest, daca se zbantzuie un pic, imediat se simte gafaiala in vocea ei. Piesa e clar stilul lui Cornel de la Vank(el a compus-o). Daca inchizi ochii ai putea zice chiar ca e Cornel cu voce de femeie.laugh Eu nu ma prea omor dupa stilul asta, dar recunosc totusi ca e destul de "catchy" melodia, itzi ramane in cap si parca itzi vine sa o fredonezi ('ezi ce inseamna comercial? sa itzi ramana intiparita pe retina mintzii). Din cate am auzit, a primit punctaj maxim de la juriu aceasta piesa, insa ramane de vazut daca si-au schimbat parerea in urma prestatziei live. Sanse de castig : 10% 12. IMBA - Round & Round: Mama, tipa ce canta e atat de uraaaaaaaaatttttttttaaaaaaaa, incat trebuiau sa o descalifice. Da, sa o descalifice ca a incalcat "regulamentul de frumusetze". Pe langa asta, nu se stie misca de loc. Show-ul oferit de cele de la IMBA e slabutz, si nici piesa nu imi spune tare multe. Mai mult ma imbata de cap. Atata roun and round, ca am si ametzit. Totusi, ca sa nu fiu exagerat de rea, voi spune ca tipa are voce. Da ce mai conteaza cand restul e tot pe dos? Sanse de castig : 2% Deci, topul meu s-ar prezenta cam asa: 12. Alin Nica - Don't Leave 11. IMBA- Round & Round 10.Red Blonde - Nu am cu cine 9. Blaxy Girls - Mama 8. Tabassco - Purple 7. Costi - Can You Forgive 6. Zero - Sunny Days 5.Tina - Pleaca 4.Dalma - Love Was Never Her Friend 3. Elena - The Balkan Girls 2. Popas Band - Striga 1. Catalin - Stop V-am pupat pe portofele... Pa si pu...la revedere!

0 bagari in seama: