RSS

Lista lu' Stropinela

Pentru ca spuneam acum 2 zile ca nu suport sa stau la coada, m-am gandit sa fac o lista cu lucruri care ma dispera si una cu lucruri care imi plac. Nush de ce, da in perioada asta am un "fetish" pentru liste, clasificari si enumerari. biggrin So... ME NOT LIKE: - cum spuneam, sa stau pe la cozi: la posta, la administratie, la fisc (cel mai groaznic dintre toate), la supermarket, cand platesc facturi etc., etc. - atunci cand ma duc intr-un supermarket si ajung la casa, femeia aia tot timpul se grabeste sa imi scaneze produsele, le indeasa acolo pe banda, se incaleca, se rostogolesc, se zapacesc. Nu apuc sa le pun in pungi cum trebe. Dom'le, mie imi place sa le asez pe categorii, sa nu pun detergentu' langa paine sau cartofii pe cutia de servetzele. Da? - shefismele; cand vine unu/una la birou si imi tranteste in fatza niste hartii :"Fa-le acuma", fara un "te rog" , fara "cand ai timp". Tuturor le trebuie "ACUMA". Promit sa imi implantez inca 10 maini, ca sa satisfac dorintzele tuturor. Dar, in acest caz, solicit si un progam de 2 ore/zi, ca asa cu 10 maini imi termin treaba repede, nu? - nu suport ciorba de burta, orezu' care se face pastos (imi place ala prefiert), pastaile cu atza, supa de roshii, slanina fiarta cu usturoi si boia, carnea cu grasime, lebarul, pateul animal (imi place doar cel vegetal), - ma dispera "copchiii" care fac schimb de liste de mess si ma trezesc cu cate un "fan misterios" ca imi da add si ma ia cu din alea :"Am vazut o poza cu tine si mi-ai placut", "Nu pot sa zic de la cine am id-ul", " Asculta melodia "cutare" si daca iti place, atunci inseamna ca am dreptate in ceea ce priveste felul tau de a fi", "Daca dupa faza asta nu mi-ai dat ignore, inseamna ca ti-am trezit interesul"...bla, bla, bla. NU SUNT CURIOASA de cat de tare v-am impresionat eu pe voi sau de cat de disperat esti tu ca nu te baga nici o pisda in seama si tre sa apelezi la amici:"Da si mie id-u' la neshte pzd bune"...IGNORE scrie pa voi; - ma calca pe creier sa fie cineva nervos in preajma mea atunci cand eu sunt calma si sa tranteasca tot in urma lui, sa pufaie din nas, sa raspunda ca curu, desi eu nu am avut nimic de-a face cu instaurarea starii lui de nesuferintza; - cand ma duc acasa la ai mei, urasc sa ma duc in cluburile din orash, ca sunt toate pline de aceiasi tzarani de acu' 10 ani (nu vb. generic, e vb de exact aceleasi fetze), neschimbatzi, imbracatzi ca manelarii, dansand pa haus cu sticla de tzuica (recte uischi) atashata la buza, libidinoshi si incultzi; bineintzeles ca exista si exceptzii, dar foarte putzine, insa si aia sunt atat de neschimbatzi si "obositzi", incat au devenit neinteresantzi; CONCLUZIE: Bine ca am plecat din orash cat inca mai exista sperantza, ca altfel ma "tembelizam" si eu; - sa nu mi se raspunda la "buna ziua" sau "multzumesc"; eu sunt o persoana foarte politicoasa de felul meu, parol! Daca ma duc in magazin si sunt servita, mi se pare firesc sa arunc un "multzam", da' majoritatea au o lene grava in ei sa isi deschida gura sa raspunda si mai si au pe fatza o scarba de aia, de zici ca au mancat stricat; ME LIKES: - sa inventez retzete culinare; - tot legat de mancare, imi place asa: supa de salata verde (vara e excelenta), salata italieneasca (cum e la Trattoria si cum o fac si eu acasa), pepenele galben, dovleceii pane cu roshii, budinca de macaroane cu branza dulce si stafide, salata de conopida cu maioneza....etc.etc...imi plac mie multe asa...dar acum sunt la regim, so...imi plac asa: varza, morcovii, fructele(exclus banane), carnea fiarta, orezul si roshiile. Miam...miam...biggrin - imi place sa ma uit pe YouTube la ANTM (America's Next Top Model) si ABDC (America's Best Dance Crew) DE MOR!!! E noua mea pasiune. La ANTM ma uit pt. frezele si machiajele de acolo, sa mai fur si eu putzina meserie, iar la ABDC ma uit ca imi plac f tare stilurile alea de dans, gen lockin', breakin', poppin'. Asta e unul dintre motivele pt care mi-ar fi placut sa traiesc in America: sa invatz si eu sa dansez asa jmecher si sa am crew-ul meu, sa fim b-boyz si b-girls in a big family (cei care sunt fanii acestui stil de viatza, stiu la ce ma refer). - am o obsesie pentru farduri de pleoape foarte colorate si mate. Mai nou, de cate ori vad o noua culoare aparuta, mi-o iau si deja imi fac filme in cap ce machiaj o sa ii fut eu prietenei mele, N., mai ceva ca la Feshan TV. Culmea...eu ma dau de obicei doar cu o dunga de creion maro straight - imi place sa fac pe bufonul din cand in cand, sa ma mascaresc, sa ma stramb, sa fac pe copilu' idiot...sa imit diferite personaje; dar asta numai in fatza celor care ma cunosc foarte bine; cei care nu ma cunosc, ar putea ramane cu impresia gresita ca sufar cu capu'. Nu e asa, sunt doar o buna actritza eyelash; Ma...constat cu tristetze ca sunt mai multe chestii care ma supara, decat cele care imi plac. Nasol...Tre sa imi revizuiesc lista. Trebuie postata cu imbunatatziri si adaugiri, ca nu e de bine. Pana atunci... V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere!

0 bagari in seama: