RSS

Sunt bantuita!

Da, ati citit bine. Nu, nu stau in vreo casa parasita sau in cimitir. Sunt bantuita de un filmuletz pe care l-am vazut azi pe un alt blog. Frateeeeee!!!! Dati-mi voie, ma scuzati putin...ma duc sa mai "decartez" inca o data... Asa...am revenit. Va rog sa ma scuzati, dar e destul de greu sa stau aici in fata laptopului si sa imi adun mintile ca sa va scriu ce am de zis. Mi-am luat si o punga la mine de data asta, in caz de ceva. Boon...sa revenim. Acest filmuletz ma bantuie. De fiecare data cand inchid ochii sau cand vad un borcan in fatza ochilor mei...mi-e rau. Cine are inima tare sa se uite, cine e curios...sa se uite si el, dar sa aiba o punga in imediata apropiere, iar cine se stie cu probleme de ordin medical la corazon sa se abtina. http://1man1jar.com/ V-am pupat pe portofele...Pa si pu... la revedere! Nota: Filmuletul e "furat" de la Greenhell de pe blogul "It's my life"

3 bagari in seama:

Vanzatorul de Gravitatie spunea...

Cine esti? Ne cunoastem? Eram CurIos. Bafta :)

Anonim spunea...

......."Cine are inima tare sa se uite, cine e curios...sa se uite si el, dar sa aiba o punga in imediata apropiere, iar cine se stie cu probleme de ordin medical la corazon sa se abtina."........curiosii sa isi puna o galeata in brate inainte de vizionare!!!!!! sick....very sick :((

Anonim spunea...

Cam putin Stropinelo'! Mai zile !!!! C.