RSS

O dimineatza romantica

Azi am avut o dimineatza extrem de romantica....cu un taximetrist tongue Aaaa..nu, nu, sa nu credetzi acuma ca am facut nush ce "porcoshenii", asha cum va trece prin cap (pervershilor care suntetzi voi). Eram la cumparaturi intr-un hypermarket si avand foarte multe de carat, am chemat un taxi. S-a prezentat un tip bine, inaltutz, brunetzel, foarte amabil, care m-a ajutat sa pun cumparaturile in portbagaj.Odata urcata in masina, constat cu si mai mare uimire ca respectivul domn (de fapt era mai tinerel, pana in 30), pe langa faptul ca era foarte amabil, mai era si romantic. Dom'le, sa mor nu alta: asculta Directia 5. Deci NU manele, DIRECTIA 5. Boon...Si mergeam noi asa frumos, auzind pe fundal :"Cu tine sa zboooooooooorrrrr, pana la noooooooorrrrrri", "romanticosu" simtzea muzica pana in varful degetelor de la picioare si batea ritmul pe volan cu degetzelu-i firav, toata lumea era in reverie, visa la "norishori si ingerashi"...cand, dintr-o data, se rupe firul ( stiti voi, ca in filme, cand se aude sunetul ala de intrerupere brusca, nush cum sa il descriu). Din cauza ca intrase unu aiurea in intersectzie si ne blocase, a inceput asta sa dezlantzuie iadu si toti zeii si dumnezeii asupra inculpatului, sa ii aduca "ofrande" mamicii lui, sa il indemne sa faca ceva urat de tot( ceva ce faci si cu o acadea, numa ca aici nu era vorba de asa ceva) si alte alea, de am ramas interzisa.surprise .Imediat ce treaba a luat sfarshit, "romanticosu" si-a reluat pozitia de dinainte de "incident". Concluzia mea: Barbatul, oricat de romantic ar incerca sa para, tot pig ramane.'' V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere!

0 bagari in seama: