RSS

Planuri mari pe 2009

Deci...stiu ca nu e corect gramatical sa incep cu "deci", dar simt nevoia sa incep cu o concluzie. DECI, cum spuneam...ANU ASTA MA FAC PIZDA BUNA :)) Nu, acum serios, ma fac! Adica, mai concret, ma pun pe slabit. Am decis sa va spun si voua planul meu, in ideea ca daca cumva ajunge sa ma citeasca mai multa lume, as ajunge sa imi fie si mie putin rusine daca nu m-as tine de promisiune. Si aici va rog pe voi sa ma mai trageti de urechi cand ma vedeti ca "balesc" in fata unei bucatzici de cioco sau de praji. Bine, stiu ca nu aveti cum sa ma verificati :P Dar, promit solemn si cu mana pe sufletzel ca de data asta am sa ma tin de treaba. Cu siguranta cei care nu ma cunosc habar nu au cum arat acum si cum am aratat odinioara. Sunt tanara, am doar 23 de ani si recunosc ca sunt foarte comoda, lenesa. Am ajuns sa ma complac in situatia mea si o vreme imi spuneam mereu "Lasa, ca cine ma place, ma place asa cum sunt". E adevarat, nu pot sa zic ca lumea nu ma place. Mi se spune mereu ca sunt o persoana foarte de treaba, joviala, comunicativa si glumeatza. Dar ce m-a facut sa ma decid sa slabesc au fost exact cei care imi ziceau "Tu esti simpatica si asa, asta e felul tau, mai durdulie". Ma dispera la culme sa aud ca cineva imi spune asta. Si cand le arat poze cu mine de acu' 2-3 ani ii vad ca le ies ochii din orbite si limba incepe brusc sa atarne pe la coltul gurii. Da,fratilor, pot sa fiu si "buna". Nu ma credeti? Las ca va arat eu. De acum nu o sa mai fiu "fata cu fatza de papusa", o sa fiu o "bunaciune"! V-am pupat pe portofele...Pa si pu... la revedere!

4 bagari in seama:

Anonim spunea...

Trebuia sa pui si poze doveditoare!sa se "simta" dorinta ta ;) ,gen : trecut / prezent / la soare te poti uita,da' la mine ba!
Daca erai mai inalta erai in locul lu' Luciu acum ;)

Anonim spunea...

BUNA ,misto plan dar degeaba esti pizda buna pentru altii si nu pentru tine.

Simone spunea...

M-am gandit sa pun si poze cu mine cum zici tu acolo, dar astept sa imi duc planul la capat, ca sa am ce poza sa pun si la rubrica "la soare te poti uita , da la mine ba" :P Da din cate imi dau seama ma cunosti...altfel de ce ai mai zice tu de Luciu?:P Asa ca o sa ma vezi tu in realitate ;)

Anonim spunea...

Abia astept sa te vad la vara fara....kg(daca trecem de perioada asta)! E si pacat frumusico!