RSS

A "faina" day

Azi am avut o zi faina, cum ar spune ardeleanu'. Am stat la coada la administratzia sect.1 aproape 2 ore. Apropo, v-am zis ca URASC SA STAU LA COADA? Nu cred, dar o sa revin la tema asta in alt post, ca acum sunt prea bine dispusa si nu vreau sa imi stric chefu'. Si cum spuneam...am stat la coada 2 ore, apoi am umblat prin ploaie si uite-asa am ajuns intr-un final la birou. Deja prevedeam o zi sumbra. Ei...n-a fost asa. 1.Sefu' n-a venit inca in tzara, deci, cum atzi ghicit, nici la birou. 2. Toata ziua am frecat menta, am f....ut buha, am taiat frunze la caini si alte activitatzi de astea solicitante biggrin. 3. M-am conversat pe mess cu doua persoane: o cunoshtintza noua (se stie el) si una veche. Cu ambii am ras de m-am spart. 4. Am fost chemata la Resurse Umane sa semnez....NU demisia, asa cum atzi sarit voi repede sa presupunetzi, ci...MARIREA DE SALARIU party. Ce tare e cand tzi se mareste salariul fara sa fi cerut asta cool. 5. Culmea, desi a plouat toata ziua, am ajuns destul de devreme acasa, desi imi faceam deja ganduri ca o sa ajung pe la 9 din cauza aglomeratziei.Surprise! Era aglomerat numai pe sens invers wink 6. Mi-am calcat pe "imimioara" si am intrat in Penny sa imi iau una alta si am gasit tot ce vroiam, inclusiv legume ok.surprise Plus ca nici nu m-am mai certat cu nicio "badiguarda". 7. In drum spre casa trec pe langa o tanti cu doi caini. Unu ramane in urma sa se....asa, si mamaie ii spune celuilalt:"Stai, Sara, ca are si asta o predilectzie" rotfl. Mie una, mi s-a parut funny. Hai sa avetzi si voi o zi buna, cat a mai ramas din ea. V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere! rose

2 bagari in seama:

VdG spunea...

Bai, deci parca sunt in zona crepusculara; si eu tot o zi d'asta am avut, singura diferenta e ca nu mi-a fost marit salariu si nici drumul n-a fost liber. Cred ca eram pe sensul opus. Aaaaa... si cam atat. In rest consider ca noua cunostinta e foarte jmekera. Cunostinta ta :)

Simone spunea...

Clar a fost ceva in aer azi. Si colega de apartament a venit acasa cu zambetu' pana la urechi. In ceea ce priveste noua cunostintza, daca tu spui ca e jmekera, sper ca o spui in sensul bun :)