RSS

Chill de uichend

AH...nu am scris nimic in weekendul asta. Sincer...nu am avut chef...Dar acum, ca nu am chef sa ma pun la somn, am zis sa va scriu totusi ce am facut weekendul asta. Pai am facut asa : adunare sambata la mine acasa, cu niste vechi prieteni ( pe unii nu ii vazusem chiar de un an) si ne-am simtzit atat de bine...ca in vremurile bune de pe Iuliu Maniu :D Am constatat cu aceasta ocazie ca melodii precum "Fata hoinara" si "Jaga, jaga" raman veshnicele hituri de betzie, dupa care bineintzeles urmeaza"Coco jumbo", Modern Talking si alte "evergreenuri" de astea, pe care ne distram copios si radem ca nebunii. De exemplu, fitzi atentzi aici la ashtia ce fetze au si ce scheme =)) Ah, incredibil cat pot rade... (fitzi pe faza mai ales la ala blond). Dupa ce a inceput sa imi treaca din betzie (eu niciodata nu ma fac muci, asa ca la un moment dat cand lumea e pe jos, eu imi revin), m-am enervat ca nu gaseam muzica ca lumea in calculator,nu imi mai placea nimic, asa ca am dat-o pe radio : VIBE FM. Frateeee!!! Mi-am gasit piesa. Yupyyyyyy!!! O cautasem in toate topurile posibile, am cautat fiecare melodie in oDc si cand le ascultam constatam cu dezamagire ca DIN NOU nu am gasit-o. Cum necum, uite ca acum am avut bafta si am prins macar cine o canta. E vorba de MASTIKSOUL - Run For Cover. Si, perspicace cum sunt...am cautat din top, in top, din site in site si am gasit-o!!!!!!! Ia, ascultati si voi aici...mie imi place de mor.

Duminica, adica acu cateva ore am fost si eu la un film in Mall Vitan...Mai, super film, vi-l recomand si voua cu mare drag, e un amestec de western cu poveste de razboi si cu poveste de dragoste. Filmul se numeste "Australia" ,iar protagonistii sunt Nicole Kidman si Hugh Jackman (ah, ce barbat!!!! I'm in love :x ). Dureaza cam 3 ore, dar credeti-ma , merita toate durerile de "posterior" pe care ti le provoaca statul pe scaun.Vizionare placuta! Hai ca ma duc si eu la nani, ca maine incepe o noua saptamana la munca :((

V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere!

1 bagari in seama:

Anonim spunea...

Chiar ca a fost ca "in vremurile bune de pe Iuliu Maniu". Pupici multi! Cand facem un bis?! :D(Pizdish-Roxana)