RSS

Dragostea, bat-o vina!

Mai... am momente cand ma bucur atat de mult ca nu am iubit...vai da nici nu stitzi cat de mult!!! Pentru mine e un simplu stres ce ma consuma psihic numai sa imi aud prietenele ( si nu numai) plangandu-se ca nu mai stiu ce sa faca, cum sa faca, cand sa faca...ca sa isi inteleaga iubitzii.doh Stiu ca la fel ar zice si un barbat despre iubita lui, ca nu o intzelege si bla, bla, bla... Asta e, adevarul e ca am fost facutzi diferitzi si diferitzi vom ramane. Niciodata o femeie nu va intelege barbatul pe deplin si viceversa. Poate ca tocmai asta e farmecul vieztii. Cum se spune, nu exista dragoste fara suferintza. Ca doar o parte din aceasta suferintza vine tocmai din imposibilitatea de a iti intelege pertenerul in anumite situatii si momente din viatza. Sa nu credeti acum ca ma cred nush ce experta in domeniu, nu...stati linishtitzi. Nu pot sa ma laud cu o experintza foarte vasta in ceea ce priveste relatziile, dar vorbesc din prisma a ceea ce am vazut si observat in jurul meu si din problemele auzite de la prietenele mele. Zic ca am fost un bun sfatuitor si ascultator la viatza mea si, cred eu, asta e ceea ce conteaza cel mai mult. Pentru ca niciodata nu vei putea sa te pui in locul celui care sufera, oricat de mult ai incerca.Tot ceea ce poti sa faci este sa stai o data (sau de doua, trei...o suta de ori, ca subiectul e inepuizabil) la o "cafesita" cu prietena ta, sa ai langa tine o cutie zdravana de servetzele si sa te pui pe intors problema pe toate partile, sa desfaci firul in tz-shpe, nene. Pentru asta itzi trebuie nervi de otzel si rabdare cat cuprinde. Da hai ca exagerez acum.ohgoon Mie personal , chiar imi face placere sa imi ascult prietenele si sa le dau sfaturi, sa le zic parerea mea strict obiectiva. Imi place sa ma stiu de folos biggrin. Draga mea D., asta e pentru tine:
Superwoman - Alicia Keys Nu uita ca eu si N. te iubim si te sustinem orice ar fi, oricare ar fi deznodamantul. Tu esti speciala si nu meritzi sa fii tratata asa, nu ai fost castigata la Loto, asa cum ai spus-o chiar tu. Tine minte: NICIODATA NU E PREA TARZIU SA SPUI STOP, DACA TU ASTA SIMTZI. Eu totushi sper ca lucrurile sa revina pe fagashul normal, sa te vad din nou fericita si plina de viatza. LUV YOU!!!love

2 bagari in seama:

Anonim spunea...

"S-au consumat galeti de cerneala si km de banda tusata pt a descrie nenorocirile celui ce iubeste,ale carui sentimente au ramas neimpartasite,dar nu s-a suflat o vorba despre plictisul cumplit indurat de cel iubit"-cam asta ar fi concluzia dupa ce se asterne resemnarea...

Anonim spunea...

Multa dreptate ai. Pacat ca realizam asta prea tarziu. Daca ne am da seama mai devreme, l-am salva pe cel "iubit" de la plictis.........