RSS

Sa-i dam bice!

Ete na, ca m-am modernizat si eu... Am blog, ce naiba? De ceva vreme incoace m-a cuprins si pe mine "febra bloggoreica" , in sensul ca am cateva bloguri asa la sufletzel pe care le citesc zilnic. Si mi-am zis ca daca tot a inceput un nou an, de la care o sa va spun in alt post ce asteptari am, hai sa faca si manutzele mele unu, sa imi mai ocup timpul. Inca nu stiu daca l-am facut doar din plictiseala, sau ca pur si simplu m-a lovit dintr-o data inspiratia, sau poate o sa imi dau seama mai incolo ca am facut o idiotzenie...nush, om trai si-om vedea (vorba ardeleanului). Deci, in concluzie si prin urmare, va sa zica, m-am pus pe scris. Acuma ma gandeam asa ce dracu de nume sa ii pun...Hmmm...dupa multe batai de cap am zis ca pana la urma si la coada nu conteaza prea mult numele cat ce o sa scriu pe aici. Puteam sa ii zic "Cai verzi pe pereti" (dar nu am gasit o poza frumi cu calutzi, cu atat mai putin verzi) sau "Muci in fasole" (aici m-am gandit ca ar fi prea scarbos). So, "Floricele pe campii" e la fel de idiot ca celelalte doua nume, adica exprima intru totul "jemanfishismul" in care ma aflu actualmente, doar ca suna asa mai suav, mai cald si poate cu ocazia asta aduc si primavara mai devreme, ca tare frig si urat e acum afara...brrrrrr :( Opa! Mi se pare mie sau chiar par putzin optimista? Adica, floricele...c'mon...Oare incep sa imi revin din starea asta de cacao? I hope so... V-am pupat pe portofele...Pa si pu... la revedere!

0 bagari in seama: