RSS

"Deverse" chestii

Azi m-a durut burtica...sad. Nu stiam de ce...pana am inceput sa ragai (scuzati cuvantul "inceput") a supa de varza si mi-am dat seama ca am cam exagerat cu ea. Asa ca maine e ultima zi din dieta asta pe care o tzin cu supa de varza si alte chestii si o sa fac o pauza de o saptamana , in care bineinteles ca o sa mananc sanatosbiggrin. Dupa care o sa revin la cura asta, ca e tare buna...Chiar necesit o pauza de la supa de varza... In fine... Azi mi-am dat seama ce ma mai enerveaza pe mine la culme. Sa aud expresii de genu : "ia mana dupe mine", "am fost la doctora" , " s-a intamplat ceva din cauza la altceva", "astia de la firma cutare face ceva"...etc, etc. Sper ca ati sesizat cuvintele cursive. Asa...deci ma dispera la culme oamenii astia din "sud" care pretind ca vb corect si zic de noi ardelenii ca vorbim ciudat, cand ei sunt cei ce vorbesc cel mai incorect gramatical cu putintza. Ma, om fi noi ashe mai molcomi, da batar vorbim corect gramatical! DA? (batar = regionalism si inseamna "macar"-explicatzie pt necunoscatori). Alta chestie...de bun simtz , zic eu. Ma trezesc, nu de putzine ori, ca vin la noi la firma diferiti indivizi cu diferite pretentzii. Mai iegzact... Firma unde lucrez e la etajul 3 al unei banci din capitala si la intrare in sediul nostru scrie mare, pe tot peretele numele firmei, ca sa vada tot prostu' si tot chioru' . Ei...si cum spuneam, se trezesc cate unii (care au treaba la banca, nu la noi) ca vin si cer asa cu nesimtzire un pahar cu apa sau o cafea, sau sa mearga la buda sau sa ii printez stiu eu ce de pe stick si alte magarii de astea. Pai bine bai...la ce dracu scrie acolo la intrare cat China numele firmei? Sa-ti dai seama, prostule, ca nu esti "la tine acasa" si ca noi nu avem nici in clin nici in maneca treaba cu banca. Si plus de asta, io nu ma duc sa iau pt voi cur papier si cafea din banii firmei, apa se plateste si ea, bai putzelor, ca e da marca, da La fantana si coasta...si io nu stau dupa curu vostru sa va scot la imprimanta sau sa va trimit faxuri, ca nu voi ma platitzi, da? Nu am nici o obligatzie sa fiu dragutza cu voi si sa va servesc, ca nu lucrez in folosul comunitatzii...Mda, am gura mare, ca sa fac? Macar aici pe blog...ca in realitate tot va servesc, mai nerecunoscatorilor, ca am suflet mare si nu vreau sa va cacatzi pe-aici pe holuri, din cauza ca nu v-am lasat eu sa folositzi sfanta buda de la noi. M-am descarcat si eu...Ufff...acum pot sa ma culc "lishtinita"... V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere!

0 bagari in seama: