RSS

Sunt verde!

Azi mi-a recomandat o prietena un site foarte tare, parerea mea, al unei fundatii ecologiste . Site-ul se numeste Mai mult verde, al carui presedinte este Dragos Bucurenci, un om pe care eu il admir foarte mult. De accea m-am si decis sa va povestesc despre aceasta fundatie. Recunosc ca nu sunt o ecologista declarata, care refuza de exemplu pungile la supermarket, doar ca sa protejeze natura. Nu sunt genu care sa folosesc pe post de ciorna hartia pe care am facut o copie xerox si care nu imi mai trebuie; prefer sa iau o alta foaie, nescrisa, chiar daca dupa doua linii trase o fac ghem si o arung la cos. Nu arunc in containere diferite hartia, sticla si plasticul; cine sta acasa sa caute in gonoi si sa sorteze totul ca la carte? Foarte putzini, parerea mea... DAR...pe zi ce trece constat ca natura e mai "obosita", o simt pur si simplu in aer. Si asta cu sigurantza atzi observat si voi: anotimpurile, temperaturile, aerul...nu mai sunt la fel ca atunci cand eram copii. Si mai grav e ca totusi nu au trecut asa multi ani de la acea perioada. Auzim pe la TV ca natura o ia razna, ard paduri, sunt defrisate paduri, rezervele naturale devin insuficiente, dispar specii de animale, ghetzarii se topesc, se fac gauri negre in stratul de ozon...etc. Mereu auzim cate ceva de genu. Si acum ma intreb. De ce oare? Oare nu cumva or avea dreptate tot "idiotzii" de ecologisti care spun ca noi singuri ne distrugem planeta si ca participam direct la extinctia treptata a omenirii? Poate unii sunt de parere ca acestea sunt doar niste exagerari, dar cand ma gandesc ca acu' 10 ani nu era asa...mi-e groaza cum va fi peste inca 10 ani de acum incolo. Nu va suparatzi pe mine, da eu vreau sa apuc batranetzile...macar inca 30 de ani de acum incolo sa ma mai tzin pe pamantu' asta. Asa ca facetzi bine si luatzi aminte: Daca nu noi avem grija de planeta noastra, atunci cine? ( Nu, nu e vb. de Fizz aici). EU, DE AZI SUNT VERDE. TU CUM ESTI?

0 bagari in seama: