RSS

I am fuckin' bilingual

Inspirata de postul Vanzatorului de Gravitatie, am inventat (sau mai bine zis am tradus)in engleza, cu mintea mea bolnava, cateva denumiri ale unor orase din Romania: Baia Mare = Big Bathroom Satu Mare = Big Village Oradea = She shaves it Gura Humorului = Humour's Mouth (sau Joker Mouth -mai plastic) Constanta = With Stanza (with=con - mai "spaniolesc" asa, da merge; stanza=stofa) Ploiesti = You rain ( sau mai plastic, "You squirt" - tu stropesti) Pitesti = You Hide Buzau = Big Lips Slatina = Slut Ina (Ina is a slut, in traducere libera) Sfantu Gheorghe = Saint George Alba Iulia = White Julia Onesti = U are turned on Tecuci = You poop Campulung = Long Field Sebes = He/she farts Moreni = Die(...bitch) Targu Frumos = Nice Fair Negresti = Yo Nigga' ...gata, agiunge! V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere!

1 bagari in seama:

VdG spunea...

e bine ca te inspir :))