RSS

Uoffffffff...

Dati-mi voie sa imi troznesc doua palme. Asa...gata! Parca mi-am mai revenit...NOT! Deci, nush cum sa va spun, dar eu dorm actualmente cu capul pe birou (profit ca e sedinta si nu ma vede sefu) si il mai ridic din cand in cand asa simbolic, a buna-ziua, daca intra cineva in firma. Eh, nu fac chiar asa in realitate, ca nu se cade, dar cu sigurantza spiritul meu e cu capul pe birou. Am fost aseara intr-un club "cu ocazia unei ocazii speciale" si am plecat cu cea mai mare sigurantza in mine ca la ora 2 cel tarziu voi fi deja in taxi spre casa. Deh, doar a doua zi trebuia sa fiu prezenta nu doar cu fizicul, ci si cu psihicul la, si anume, servici. Uite ca n-a fost asa... Am ajuns la 5 worried. Ashea...deci, sa moara Bibi daca am mai vrut sa plec acasa. Cred ca de mult nu m-am mai distrat in halul asta si poate de aia si dorintza asta arzatoare de a profita de moment, ca nush cat de curand mai pup eu asa ceva. Bine, nu ca ma dau in vant dupa iesit, chiar nu sunt fan cluburi, dar parca parca din cand in cand mai merge asa o destrabalare. Si acum sa va spun si de ce m-am distrat asa de tare.cool Au venit in club sa vada un anumit show, fostii mei sefi de la cazino-ul unde am lucrat hhaaattt de mulllltttt. Da, da...asa e. Nu sunt ei babalaci dar nici sa iasa in cluburi nu ii stiam. Ei bine, am ras o gramada cand l-am vazut pe cel mai "jmecher" dintre sefi, un tip asa sobru si foarte stilat, ca s-a pilit si a inceput sa o dea pe povesti cu una dintre animatoare. Saracu, se indragostise lulea love Bine, povestea e mult mai complexa, dar nu o pot povesti, pentru ca discretzia ma caracterizeaza.shhh Ca sa nu mai zic ca , pe la vreo 3 dimineatza, cand au terminat de dansat animatoarele, au urcat "ex-shefii" in locul lor si au dansat de le "sarea chemeshile dupe" ei. Believe me, a fost foarte funny. La scurt timp ni s-au alaturat si fetele, de data asta imbracate de strada si s-a incins cea mai tare caterinca posibila. Bai, ma scuzatzi, dar tre sa intrerup brusc acest post, pen' ca ma streseaza telefoanele astea. Daca nu au sunat azi non stop...de m-au capiat.atwitshandBai, astia care sunatzi, nu va e putzin mila de neuronii mei obositzi? Damn...putzin respect, la naiba! Ma duc sa urlu putzin...in gand, ca mi-e lene sa imi solicit corzile vocale. V-am pupat pe portofele...Pa si pu...la revedere! Pt. "al meu" : Putzoi, daca ai citit acilishea ce am scris, sa stii ca nimic, nimicutza nu e adevarat. Eu la ora 12 fix am fost in patutz si in 5 min. sforaiam deja. Te tzuc kiss

0 bagari in seama: