RSS

Atentie! Intrus in sediul bancii!!!

Azi, in timpul serviciului, am avut, ca de obicei, de rezolvat stuff in afara biroului. Cand m-am intors, buluceala ce era la usa interioara a bancii (staff only:) ). Cateva tzatze (as in "doamne" nu "sani" :)) si cu portarul se uitau in sus si se hlizeau. Se facea ca in spatiul dintre tavan si plafonul de sticla mata, unde sunt neoanele, se plimba nestingherita o matza scumpa foc. Ce era si mai funny, era ca nu puteam decat sa distingem labutzele micutei, cum se plimba ea de colo colo. Pur si simplu vedeam niste pernitze calcand gingas. Foarte tare, mi-am zis. Acuma, ce ne mira pe noi, era cum a ajuns saraca felina acolo? Am ras, am glumit, ne-am mirat, pana cand instinctul meu protector s-a trezit instantaneu si am ordonat portarului: " Gaseste pe cineva sa vina sa ia o bucata din plafon jos si sa scoata matza. Cine stie, poate ca sarautza nu mai stie sa iasa de acolo si doamne ferste sa ramana blocata, ca papa nu are:( " La care portarul: "Bineinteles doamna, o sa vina cineva."
Ei, si uite asa... s-a facut ora 18, am plecat de la birou si matza tot acolo era, saraca:( Dormea nestingherita, sub lumina calda a neoanelor. Nici urma de portar, nici paznic, nici nimic. Mi-am facut cruce, am zis o mica rugaciune si am plecat cu speranta ca nu o voi mai vedea si maine dimineata.



2 bagari in seama:

Lexa spunea...

Ai mai gasit acolo pisica a doua zi?

Imi aduc aminte, acum vreun an si ceva, eram la Mara la un ceai si dintr-o data s-a auzit un "Miiiaaaaau" si apoi niste zgmomote de "buf, buf, buf", urmate de rasetele generale ale clientilor. Cazuse o matza in conducta de aerisire a hotelului. Pana sa plecam de acolo, cineva a desfacut grilajul de la conducta si a scos-o.

Simone spunea...

A doua zi m-am asigurat la paznici ca pisica era teafara si nevetamata. Cica nu era prima data cand intra acolo, deci de aia nimeni nu se stresa:)