RSS

Acasa de Craciun

Asa cum stiti deja, m-am mutat in casa noua. Dupa ce am despachetat, frecat si facut curat o zi intreaga, am inceput sa ma acomodez cu locul. Si nu mi-a trebuit mult. Pot sa zic deja ca mi-e cam dor de casuta mea, acum eu fiind acasa la Baia Mare, la parinti. Stau aici pana dupa Anul Nou, dupa care am sa revin la viata mea de "burlaca" din Bucale. M-am gandit daca sa fac poze cuibusorului meu, ca sa ma laud cu ele pe aici, insa apoi mi-am dat seama ca e mai bine sa pastrez intimitatea locului si sa nu o impart cu nimeni, nici macar prin intermediul pozelor. Asa ca cine e curios sa vada locsorul meu, e invitat cu cea mai mare placere la o cafea si o poveste :) Si acum ca am lamurit partea asta, sa revenim la subiectul "vacanta de Craciun acasa" si sa va povestesc cam ce am facut eu pe-aici in Baia Mare de cand am venit.

Pai, am ajuns pe 24 Decembrie, dimineata la ora 2:00 (mai exact noaptea dintre 23 si 24 Dec) si am stat in casa pana ieri. Vorba aia, a fost Craciunul, chestie de familie, mancat, baut, colindat, facut cozonaci etc. Deci e clar ca alta varianta nu era. Insa ieri, am inceput seria obisnuita de intalniri, serie care se intampla de fiecare data cand vin acasa. Asta inseamna ca trebuie sa imi fac un plan bine organizat de intalniri cu toti prietenii mei de aici, plus cei care vin, ca si mine, din alte orase acasa si cu care nu m-am vazut de mult. Si uite asa se face ca de fiecare data cand vin acasa, am un program foarte incarcat, cheltui o gramada de bani pe sucuri,cafele si taxiuri in oras si imi fac plinul de iesiri, astfel ca atunci cand ajung inapoi in Bucuresti, nu imi mai trebuie iesit cel putin o luna. Asadar, am iesit ieri, pentru inceput, cu doua prietene din copilarie, care stau si ele in Bucuresti ce e drept, insa mi-era tare dor de ele, ca ne intelegem bine si nici cu ele nu ma vad asa des cum as vrea. Am iesit la un suc, apoi am mers la una din ele la colindat si cam atat. Mai pe seara, a venit randul sa ma intalnesc cu vara-mea si cu fosta mea colega de banca din liceu, la o narghilea si o poveste. Si, cum se intampla de fiecare data acasa, au venit rand pe rand la masa noastra diferiti prieteni, fosti colegi, cunostiinte. Asta imi place mie, cand ne reunim asa, fara sa fi stabilit ceva dinainte, cand ne strangem la povesti interminabile si amintiri din copilarie. Cred ca oricine se simte bine inconjurat de multa lume, de galagie placuta, de rasete multe si colorate, de momente placute, intr-un cuvant. Si cum era de banuit, am ajuns intr-un final in club. In sigurul club mai rasarit din oras, Athos, unde se buluceste lumea ceva de groaza. Au fost invitati Tom Boxer si Mike Diamondz, care au facut o super atmosfera si au pus o muzica extraordinara, pacat ca era prea aglomerat ca sa ma pot bucura pe deplin. Ca de obiecei, m-am intalnit cu o groaza de lume cunoscuta si mai putin cunoscuta, am pupat juma' de club ,am ciocnit pahare de bautura cu toti prietenii reintalniti, unii chiar dupa ani de zile si am revazut o mare parte din "iubirile" mele din tinerete :)) A fost chiar ciudat , recunosc, sa il vad pe cate unu din asta, cu prietena actuala, cum se uita pe shustache la mine si cum ar vrea sa imi zica doua vorbe, dar parca ceva il retinea. Unii au fost chiar extra amabili si au venit la mine sa ma imbratiseze si sa imi ureze de bine, chiar daca poate nu am ramas in cele mai bune relatii. Oricum, cert e ca timpul sterge multe urme, si din fericire le sterge mai mult pe cele neplacute, in final ramanand numai momentele si amintirile frumoase. Pot sa zic ca m-am simtit chiar bine, m-am simtit plina de bucurie si liniste, inconjurata de oameni frumosi si de buna dispozitie. Am castigat chiar si prieteni noi, mai exact pe Cipri, "my bro", bastinas plecat peste hotare. Insa, spre deosebire de toti taranii aia care pleaca de aici in alte tari si se intorc mari jmecheri si mai tarani decat au plecat, pushtanu' asta mi-a lasat o impresie placuta, un zambet sincer pe fata si convingerea ca a fost cel mai haios si mai tare din clubul ala, azinoapte ;) (inca nu am emoticoane, la naiba, ce ma dispera). In concluzie, a fost o seara ok, m-am distrat in limitele posibilului si am plecat acasa spre dimineata, franta.

Si acum faza fazelor, de rasul curcilor, nu alta. Cum m-am plimbat ieri cam multisor cu taxiurile prin oras, am aflat o faza de m-a dat pe spate. Asa ceva cred ca numai in Baia Mare se intampla. Cica o aud la un moment dat pe dispecera anuntand pe statie ca un client doreste sa i se aduca acasa un pachet de tigari. Se da adresa completa, se anunta un sofer si uite asa se onoreaza comanda. La 5 minute, alt anunt de genu: unu vroia acasa o sticla de bere la doi litri. Atunci am inceput sa ma intreb ce mama naibii se intampla. Si taximetristul a fost foarte amabil sa imi explice ca mai nou asa se procedeaza pe aici: clientii mai puturosi din fire suna la taxi sa li se faca anumite comisioane de catre taximetristi, comisioane care se platesc, bineinteles. Unul a cerut o data sa i se aduca chiar si prezervative :)) Va dati seama cum e sa vina taximetristul la tine acasa cu prezervativele si tu sa il astepti in usa, cu mataranga sculata: "Ah, ce bine ca ai venit la timp. Mai aveam putin si mi se culca" :)) De-a dreptul hilar, mai oameni buni. Uitati si voi ce face criza din om...

Mda...deocamdata inchei aici relatarile mele de acasa. Urmeaza alte intalniri si alte povesti de povestit, cu siguranta. Fiti linistiti, ca am sa revin cu alte stiri de la fata locului :P Pe curand!!!

0 bagari in seama: