RSS

S-a dus si vara...

Concediul meu se apropie cu pasi repezi de sfarsit... asa ca, tristetze mare pe capu meu. Vara s-a dus, iar raceala noptii care incepe sa isi faca simtita prezenta, ma deprima ingrozitor. Oricum, a fost un concediu placut, presarat cu evenimente importante si cu intalniri relaxante. Dar sa o iau cu inceputul...

Dupa cum bine stiti, a fost nunta unei bune prietene, iar eu si N am fost domnishoare de onoare. Vineri, inainte de nunta, am facut petrecerea burlacitelor. Am inceput seara putin mai chileanu, la o narghilea cu gust de caramel,barfe, galagie, rasete isterice... si am continuat in club cu vodka, suc de mere, destrabalare si dans. Au fost si niste faze funny cu baietii de la Showtime, (trupa de stand up comedy) care avusesera spectacol in Baia Mare si care au poposit in clubul unde eram si noi, la sugestia mea si sper ca s-au distrat bine, mai ales ca era ziua lui Neuronu. Imi pare rau ca nu am ajuns la show-ul lor, dar asta e, mireasa a avut ultimul cuvant in alegerea locatiei de petrecere, desi sunt convinsa ca toate fetele au regretat ulterior ca am ratat spectacolul, vazandu-i cat de retardati sunt (in sensul bun, ăv corz) chiar si in timpul liber. I pup you, guys!

Duminica fost nunta. Offf... ce zi plina. Trezita la ora 7 dimineata, am stat in picioare pana la ora 2 noaptea. Cel mai nasol a fost ca prima parte a zilei a plouat cu picuri marunti si reci si bineinteles ca nimeni nu era pregatit cu haine groase sau pantofi, ci toate eram in rochite si sandalute, asa ca am suferit putin pana am ajuns la restaurant, in jur de ora 15. Bineinteles ca vremea ne-a facut in ciuda, si odata ajunsi la locul petrecerii, soarele si-a facut aparitia printre nori, impingandu-i cu nesimtire cat mai departe si parca ranjind catre noi toti: "Tzâc-tzâc, am aparut si eu exact acum cand sunteti la adapost". Petrecerea a fost una foarte reusita, dar, ca de obicei, nici un burlac disponibil pe acolo, sa ne mai dantzuim si noi cat de cat. Toti erau cu nevestele si nimeni nu indraznea sa ne ia pe vreuna la dans, ca nu cumva sa strambe din nas consoartele, iar toti ochii erau atintiti asupra mesei noastre (singura numai cu fete ) si ne simteam in centrul atentiei. Dar asta bineinteles ca nu ne-a afectat pe noi, care ne-am vazut de treaba si am ras si ne-am distrat acolo in lumea noastra, de le faceam tuturor in ciuda ( se vedea pe fetele lor tongue). Ca sa nu mai zic ca atunci cand se ridicau la dans fetele singurele si sexoase, in formatie completa, lumea ne privea cu zambetul pe buze si cu o admiratie care m-a facut sa imi zic in gand: "Ce bine e sa fii nemaritata, tanara si fara grjii". Bineinteles,Delia draga, ca tu esti acum maritata, dar nu iti face griji, ca tu nu faci parte din categoria "nevestelor obisnuite", fiindca barbat mai bun si care sa te iubeasca mai mult ca Levi nu gaseai, asa ca esti o norocoasa wink. Bineinteles ca seara a fost presarata cu momentele binecunoscute: furatul miresei, scoaterea jartierei de pe pulpitza miresei cu dintzii proprietate personala a mirelui, aruncatul jartierei la burlacii ( 4 la numar) agresivi ca niste lei, aruncatul buchetului (nici de data asta nu l-am prins, ce bine...whew), dansul miresei pe masa, dansul mirilor, taierea tortului... A doua zi, rupta in gura, m-am prezentat constiincioasa la "pranzul miresei", in urma caruia m-am pricopsit cu un aranjament floral cat casa si cu o sticla de Jack, pe care am tinut-o "elegant" de gat pana acasa, asemeni unui veritabil drojdier (aka alcoolist). Azi, fiind in vizita la mireasa, sa vedem pozele, ce credeti ca imi zice mirele razand? Ca s-a dus sa plateasca azi florile la floraria de unde le cumparasera si ca unu de acolo i-a zis, prapadindu-se de ras: " Am vazut luni o fata pe toace si in rochita cu un buchet de la noi si cand ma uit mai bine, ce sa vad? Tinea in mana cealalta o sticla de whiski." Va dati seama ce or fi zis oamenii de pe strada: "Ia si la asta in plina zi cu beutura in mana, alcoolista dreacu'..." rotfl Si ce e si mai culmea, e ca nici macar nu am apucat sa gust din fina bautura, ca au ras-o ai mei in doi timpi si trei miscari, de cum am ajuns acasa cu ea. La fel si prajiturilecryPe asta chiar ca nu am sa v-o iert tongue

Eh, au fost niste zile frumoase, memorabile. Si un concediu relaxant, cum am mai spus. De luni, incepe iar calvarul la birou, deci am sa incerc sa ma bucur cat mai pot de zilele ramase... asa ca in afara de postul urmator, care va fi o dedicatie speciala, nu am sa mai scriu nimic. Pana cand? Nici eu nu stiu... V-am pupat!

0 bagari in seama: