Cam pe la inceputul acestui an, pe principalul boulevard din Santa Monica – statul California – a aparut un billboard de la Audi, cu un provocator slogan catre un concurent suparat:
“Your move, BMW = BMW, esti la mutare”
Raspunsul celor de la BMW nu s-a lasat prea mult asteptat. Pe partea cealalta a bulevardului, in foarte scurt timp, a rasarit un billboard care urmeaza logica Audi-ului:
“SAH-MAT”
Cum a inceput, de fapt?
Era prin 2006 cand cei de la BMW au afisat un astfel de anunt:
>br>PR-istilor de la Audi nu le-a trebuit prea mult timp sa inventeze un raspuns, asa ca, la scurt timp dupa aceea, a aparut in ziare urmatoarea reclama:
Poate ca s-ar fi terminat asa totul daca nu ar fi aparut Subaru, care, judecand dupa aparente, a dorit sa atraga atentia asupra sa:
Dupa aceasta, se putea astepta ca si alti producatori sa se arunce in “actiune”…
Insa, totul a fost oprit, de o reclama care a facut sa anuleze orice sansa de continuare a “razboiului”.
1 bagari in seama:
mi-a placut aia de la Subaru, da Bentley ii calca in picioare pe fatza. pe toti:)) genial!
Trimiteți un comentariu