RSS

I'm addicted to muviz

Ah...n-am scris de ceva zile si abia acum mi-am dat seama tongue Se pare ca sunt cam rupta de lume...Ei, adevarul e ca in zilele astea abia asteptam sa ajung acasa de la servici ca sa ma uit la filme biggrin Imi facusem o lista de ceva timp cu filmele pe care vroiam sa le vad. Au fost filme mai vechi, pe care tot am vrut sa le vad dar am uitat, sau filme foarte noi, care inca nu au aparut pe oDc sau pe torente decat trase din cinema si zi de zi cautam disperata sa vad daca au aparut cumva si trase de pe DVD. Nu suport sa ma uit la filme care se vad si se aud prost... Boon, la ce filme m-am uitat?
Am vazut Drag me to Hell, The Lake House, Alvin and the Chipmunks,Taken, My Mom's New Boyfriend, The Haunting in Connecticut, Queen of the Damned...si cred ca atat, nush poate omit ceva. Oricum, filme bune toate, dar cel mai mult si mai mult mi-a placut The Lake House, desi l-am vazut pentru a doua oaraeyelash Azi cred ca o sa ma uit la toate cele 4 parti ale filmului "Resident Evil" (sa-mi fie rusine ca nu le-am vazut pana acum, dar las' ca recuperez tot odata). Dar hai sa fac asa o mica recenzie despre fiecare film vazut, ca asa am io chef acum, m-a apucat dintr-o data laugh

1. Drag me to Hell l-am gasit tras din cinema, dar cu toate astea m-am uitat, ca era destul de ok si nici nu mai aveam rebdare. Fazele scarry sunt destul de previzibile, dar e de ajuns sa vezi fatza babei aleia, ca sa nu mai poti dormi noaptea. De acum inainte, oricine va bate cu unghiile pe masa in fatza mea, imi va aduce aminte de baba din film... Cine a vazut filmul, stie ce zic.

2. The Lake House e un film de dragoste cu un subiect foarte profund si cu doi actori minunati: Keanu Reeves si Sandra Bullock. Povestea nu se poate descrie in cuvinte, trebuie sa vedeti filmul. Are o tenta de SF asa, dar nu e kitchos.

3. Alvin and the Chipmunks e o combinatie intre animatie si actori reali. Cine a vazut cand era copil desenele cu aceste mici veverite, stie ca erau niste dragute, iar vocile lor haioase iti aduceau zambetul pe buze. Acum, in film, sunt si mai delicioase...si mai are rost sa zic ca astept sa vina partea a doua, The Squeakquel, in care cei 3 isi gasesc gagicute? laugh

4. Taken e un film de actiune, ce are ca subiect o rapire. Un clan de traficanti de carne vie, o fata frumoasa virgina, tatal ei - fost agent secret (Liam Neeson), batai, arme, albanezi... multe chestii la un loc, dar un subiect bine cladit si palpitant, care te tine in suspans pe tot parcursul filmului.

5. My Mom's New Boyfriend... comedie savuroasa, impletita cu niscaiva actiune, agenti secreti, Antonio Banderas, hoti de obiecte de arta... Fiul femeii din film e agent FBI si pleaca intr-o misiune de vreo 3 ani. Cand se intoarce, mai sa nu o recunoasca pe ma-sa, care mai nou duce o viatza ca de adolescenta... Ce se intampla mai departe? Hmmm....nu va zic biggrin

6. The Hounting in Connecticutskull ... brrrr...nailbyteFreackin' horror. M-am cacat pe mine la unele faze. Cine are probleme cu corazonu sa nu se uite, ca sunt faze care chiar te iau prin surprindere si chiar sunt scarry... ca sa mai zic ca filmul e facut dupa un caz real? surprise De obicei mie imi plac horror-urile foarte tare, mai ales ca ma gandesc ca nu exista in realitate...dar cand stiu ca asemenea film a fost facut dupa un caz real, jur ca ma trec toti fiorii si ma "maronesc" in pantaloni. Io zic sa va uitati, ca e misto pana la urma, da sa nu va puna dracu sa fiti singuri in casa... Eu m-am rugat de Ange ou Demon sa ramana sa doarma la mine laugh

7. Queen of the Damned e din 2002, aflasem de mult de el dar si uitasem intre timp de existenta lui. Si ieri l-am redescoperit. E cu vampiri si cu Aalyah, Dumnezeu sa o ierte. A fost ultimul ei film, aparut chiar la un an dupa moartea ei(filmarile s-au facut in 2001, exact in anul in care a murit in accident de avion). Nu e cel mai stralucit film cu vampiri, e surclasat clar de "Interviu cu un vampir" si "Underworld", dar merita vazut, macar pentru faptul ca joaca Aalyah.

0 bagari in seama: