RSS

Scriu si eu ca sa nu "tac" :P

Azi ma trezesc la comentarii cu o reclama. Unu care ne sfatuia sa evitam garile acum in perioada 1 Mai, daca vrem sa mergem la mare, oferind-ne in schimb serviciile lui de transport. Cica 120 RON dus-intors pana pe litoral. Si-a lasat chiar si nr de telefon, insa va datzi seama ca nu am postat comentariul, ca nu am nici un interes sa ii fac astuia reclama, mai ales ca mi se pare ca oferta e cam proasta rau. Tata, io ma duc cu masinutza la mare, si ies mult mai ieftin daca ma cuplez la banii de benzina cu ceilaltzi pasageri biggrin So...incearca-ti norocul in alta parte. Uite frate cum profita unii de treaba asta cu 1 Mai. Se stie ca in fiecare an trenurile sunt arhipline de calatori si ca e un infern sa calaroresti pana la mare atatea ore in asa ceva. Sa nu mai vorbim ca trenul e plin de tzarani care cum urca, cum deschid PET-ul de bere si incep sa sparga semintze. Asa ca sunt unii mai deshteptzi care au in curtea casei un mini van si ce se gandesc? "Hai sa il pun la bataie cu niste drumuri de mare, bag acolo un pretz mare, ca vb aia, oi gasi eu unii care sa nu suporte trenurile si care nu au masina sau nu vor sa mearga cu ea, asa ca vor, nu vor, o sa imi accepte oferta". Adevarul e ca mai sunt si de astia, care vor cu orice pretz sa ajunga la mare, sa nu rateze cumva party-ul din Bamboo Mamaia, dar cum sa mearga ei cu trenul? Ei sunt "fitzoshi", draga...Nu... Asa ca domnu' s-ar putea sa isi gaseasca clientzi. Aici nu vb de fitzoshii aia cu multzi bani, care oricum merg cu masina proprie, ca trebuie sa faca si ei senzatzie cu ceva, nu? Vorbesc de "atarnache" aia care ii vezi mereu prin cluburile astea de fitze, stand pe un pahar de vodka cu cola toata noaptea si dimineatza iau metroul spre casa. Hmmm...citeam ce am scris pana aici si ma gandesc ce m-o fi apucat asa dintr-o data sa fac polemica pe tema asta? Nush..oricum, ce am zis aici trebuie dezvoltat in alt post, nu acum, ca nu mai am chef. Gata!

0 bagari in seama: