RSS

Analiza pe text

De cand am inceput acest blog, si am acceptat ca si anonimii sa imi lase mesaje, ma asteptam sa ajunga si momentul in care sa fiu injurata. Iata ca acest momet a sosit, si nu pot sa zic decat ca m-am distrat copios cand am citit urmatoarele randuri: "sa-mi bag p--- in ziua ta si in gura ta de ratata,scarboasa,curva ordinara si mizerabila.Putea in maxx dupa tine a pishat si toti aveam mahti de oxigen,k altfel ne axfisiam.cand pun mana pe tine,te rup cu bataia,panarama" Iar acum, haidetzi sa facem o analiza pe text... Domnul anonim, care nu are tupeul sa zica cine e pentru ca e un frustrat si un paria al societatii, face afirmatii intr-un limbaj cat se poate de "academic". Imi permit sa consider ca e baiat, deoarece are exprimarea unui animal nefutut, respins de societate si, in spetza, de femei pentru ca e prea inapoiat si o are mica. De ce o are mica? Pai e clar: si lui i-a fost rusine sa scrie acolo "sa-mi bag putzulica", de aceea a preferat sa puna "---" Boon... Dragul meu, vezi sa nu te "axfisiezi" de atata desteptaciune care e pe capul tau, ca lumea asta mai are nevoie si de prosti si incultzi...altfel care ar mai fi farmecul? De cine am mai rade noi? Nush cum sa-ti spun, dar sunt de 10000000000000000000 de ori mai curata ca matale, care putzi nu numai a jeg, ci si a nesimtzire si prostie. Si asta nu merge jos cu nici un sapun sau parfum. Ar trebui sa itzi fie rusine ca te-ai nascut pe suprafatza acestui pamant. Dar bineinteles ca rusinea nu exista in vocabularul tau de om de mahala. Spune-mi tu mie acum ce satisfactie poti sa ai cand injuri pe cineva si nici macar nu te semnezi? Te face sa te simtzi mai valabil? Esti mai "jmecher" in fatza baietzilor de la bloc cu care spargi semintze la scara in fiecare seara? Te umpli de mandrie cand vorbeshti ca un tzaran de la curu vacii? Da sincer, nici nu ma intereseaza care e motivul tau, pentru ca, parerea mea, prostia nu are nevoie de motive ca sa se arate, ea exista acolo pur si simplu, nu poate fi eradicata. Ea tzashneshte inopinat ori de cate ori posesorul ei (adica al prostiei) deschide gura sau pune mana pe o tastatura. Daca cumva, prin absurd, exista vreun cuvant pe care nu l-ai inteles, cum ar fi "paria", "eradica" sau "inopinat", contacteaza-ma, sa itzi dau cu un DEX in cap. Hai, spor la pascut!

0 bagari in seama: