RSS

"Prophet" is my middle name !

Dupa cum bine stitzi, sambata a fost cutremur. Hmm...cel puztin asa am auzit si am citit peste tot, ca eu una nu l-am simtzit. Da, stiu, sunt o nesimtzita. Chestia e ca eram la cumparaturi intr-un hipermarket si era destul de multa galagie si aglomeratzie, plus ca eram in continua miscare, nu stateam intr-un loc. Am aflat ca a fost cutremur de la unii ce vorbeau pe acolo de chestia asta. In fine...nu despre asta vreau sa va vorbesc acum. Vroiam sa va zic o chestie tare interesanta. Cu 5 minute inainte de a iesi din casa (pe la ora 19:55), vroiam sa o sun pe prietena mea si nu aveam semnal pe mobil. DELOC, nici o liniutza. Si va asigur ca la mine in casa semnalul e cat se poate de bun si nici nu am probleme cu telefonul. Chiar ma intrebam ce dracu are retzeaua, ca e prima data cand mi se intampla. Ei bine... semnalul mi-a revenit in jur de ora 20:30. Si acum care e chestia? Se stie clar ca dupa cutremurul care a avut loc la ora 20:15 retzelele de telefonie mobila si RDS-ul au cazut. Asa e, ca si mama m-a cautat in disperare, mi-a spus ulterior. Io acuma ma intreb mie de ce mi-a cazut semnalul inainte de cutremur cu 20 de minute? Eu zic ca e prea mare coincidentza, sa imi cada semnalul acum pentru prima data la mine in casa, asa brusc, si apoi sa mai fie si un seism. Hmmm... nu pot sa nu ma gandesc ca poate telefonul meu a "simtzit" ceva dinainte. Bine, nu numai al meu, poate ca orice telefon e capabil sa depisteze un seism. Zic si eu. Parerea mea e ca aceasta chestie ar trebui cercetata. Nu se stie niciodata... Va datzi seama ce ar insemna sa stim cu 20 de minute inainte ca va avea loc un cutremur? Baiiiiiii....poate am facut o descoperire importanta pentru omenire acuma...dracu stie laugh Daca e ceva...am aici data si ora postarii, asa ca pot sa dovedesc, la o adica, faptul ca eu am descoperit chestia asta. Asa ca cine scrie dupa mine ceva legat de acest lucru si isi mai si asuma descoperirea, e un impostor si am sa il dau in judecatatongue.

0 bagari in seama: