RSS

Postare scrisa la betzie, fitzi atentzi acilishea!

Uite na, ca inca nu e martzi si totusi scriu...Chestia e ca abia am ajuns acasa si nu am somn. As always, asa mi se intampla, dupa ce ma pilesc ajung acasa si brusc ma trezesc, in loc sa cad franta in pat. Anyway...daca tot n-am somn, am zis ca tre sa scriu acilishea cat de tare m-am distrat in noaptea asta biggrin Daca stau sa ma gandesc bine, cred ca IN VIATZA MEA nu m-am mai distrat asa ca acum, jur. Inca si acum ma dor obrajii de la atata ras si limba mi se impleticeste in gura de la atata vorbit in engleza. Dar stati sa va povestesc.... Ashea... Am ieshit cu o prietena, R. si cu inca 4 inshi, ca sa zic asa. Eram trei fete si trei baietzi cucuietzi. Fetele, adica noi - no name-uri...baietzii - persoane publice, nu dau nume, ca si asa e foarte probabil sa aflati voi inshiva din Ciao, Star sau Cancan, ca nici nu ne-am plimbat prin centrul Bucurestiului la 4 dimineatza de nebuni, singuri pe strada, razand galagios, nu, nu...Oricum, nu asta e important, important este ca oamenii astia chiar stiu sa se distreze si nici nu ai zice ca sunt persoane publice, sunt chiar foarte de gasca, cu picioarele pe pamant, fara figuri in cap si nebuni, asa cum imi place mie. Seara a fost deschisa cu o poposire in Rooms, o cafenea-club foarte tare. Am stat acolo la chillareala, la un pahar de vin alb, la o gluma ( sau mai multe) si chestii de astea... De acolo am plecat spre un club unde se canta live rock clasic in special si evergreenuri de astea de "vas de croaziera" (cruise music, cum zicea Antoine, unul din baietzi). Clubul se numeste Jack's (cine stie cunoaste). Acolo am stat chiar pe marginea pianului la care se canta si care era proiectat ca un fel de bar, cu scaune pe margine si bautura o puteai pune pe capacul transparent al pianului, prin care se vedeau toate mecanismele acestuia. Boon...am mai baut un vinutz alb sec, care, culmea, s-a dus pe gat in jos mai ushor decat credeam eu ca se poate duce, avand in vedere ca eu nu pot bea de regula vin sec. Deh... era un Sauvignon Blanc de Bordeaux...nici nu ma mira eyelash Am facut poze, am filmat ( asa ca sa am de ce sa rad mai incolo, sau chiar maine dimineatza cand o sa ma dezmeticesc de tot), am cantat, am ciocnit tot la 2 minute, am ras....si AM CANTAT...IO, LA MICROFON, DE FATZA CU TOATA LUMEA, ACOMPANIATA DE TRUPA LOCALULUI. Deci da, nu glumesc...asa a fost. Si acum ma mir cum de am avut atata tupeu, cum de m-am putut lasa convinsa asa ushor de astia cu care eram sa ma duc sa cant. Eu nu sunt normala, recunosc...Cum sa ma duc sa ma fac in asa hal de rusine? Bine, nu cred ca m-am prea facut asa tare, din moment ce am fost aplaudata la sfarshit de toata lumea...da zic asa. Mie mi s-a parut ca am cantat ca un cur, scuzatzi cuvantul "cantat"... In primul rand ca tremuram de emotzii si in al doilea rand ca eram si cam dusa pe valurile vinului, bine de tot. Am uitat si textul...Of...nu o sa mi-o iert niciodata. In fine, sa trecem peste...Ca pana la urma a ieshit cu distractzie. Dupa ce ne-a trecut chefu de muzica live, am hotarat cu totii ca e timpul pentru o binemeritata gura de aer proaspat, sa ne mai revenim si noi in simtzuri. Ei....pe naiba. Sa ne vezi pe noi cum strabateam Calea Victoriei si zona Salii Palatului, mergand in zig-zag, oprindu-ne din 2 in 2 metri pentru o tura buna de ras si urland in gura mare vrute si nevrute. Daca ne-o fi auzit vreun paparazzo necunoscator de limba engleza si franceza, ne-am scos...daca e cunoscator....UPS !biggrin Continuarea povestii...in numarul viitor din Ciao.laugh Glumesc...Continuarea e simpla: am luat un taxi si am venit acasa...Scurt si cuprinzator. Dar ce frumos a fost... Stau si ma uit ca acum e ora 6:10 cand inchei aceasta postare. Cam mult mi-a luat, nu-i asa? E cam greu sa scrii si sa trebuiasca sa te corectezi la fiecare cuvant, cand mainile iti sunt simple marionete ale alcoolului. Ce sa-i faci? Ma duc sa ma culc, ca se crapa de ziua, si maine am o groza de treaba, sa-mi bag...banii la CEC tongue

0 bagari in seama: