RSS

My b-day

Cred ca e prima data de cand am acest blog, cand scriu sambata, de la mine de acasa, stand in bucatarie cu "tzigarea" in mana si cafeaua in fatza. M-am asezat comod pentru ca tre sa va povestesc ceva tare, ceva ce mi-a fost dat sa vad ieri noapte, odata cu poposirea mea intr-un club bucurestean din Regie. Dar pana sa ajung acolo, am promis ca va povestesc ce surpriza mi s-a pregatit de ziua mea.
Asadar, joi, 2 aprilie, ne-am strans asa vreo 9 fete la mine in crib sa petrecem ca pzdl, fara nici un eveniment special. Noi ne mai intalnim asa la cate una din noi acasa, sau mergem in orash sa mancam chinese food. Asa ca nu era nimic neobisnuit sa ne vedem de aceasta data la noi (eu si N). Bineinteles ca eu si N stiam ca a doua zi urmeaza sa fie ziua mea, dar nu am tzinut cont de asta neaparat, it was not ment to be a party de ziua mea, vb aia. Asa ca ne-am adunat noi, le-am facut la fete peste cu legume, am mancat bere si am baut semintze (vb uneia dintre ele, care s-a incurcat in exprimare), ne-am uitat de vacantza (apropo, nu am ajuns la nici o concluzie, bineinteles ca inca nu stim unde mergem), am barfit ca orice pitzi care se respecta si ne-am uitat la un film. Toate bune si frumoase. La un moment dat, cand eu eram ocupata cu cautarea unui film la care sa ne uitam, doua dintre ele cica se duc sa isi ia tzigari. Nu am bagat de seama ca era aproape ora 12 si nici n-am banuit nimic ca fetele ar complota ceva. Cert e ca in 2 minute, fetele au intrat pe usa cu un tort in mana, pe care scria frumos "La multi ani, S", cu lumanari, reprezentand varsta minunata de 24 de ani pe care am implinit-o si cantand in gura mare " La multi ani". A fost o surpriza neasteptata, recunosc, cred ca a fost prima data in viatza mea cand nu am banuit nimic, nu am mirosit nimic. A fost cea mai tare surpriza ever. Se pare ca fetele fusesera informate cu grija de N ca e ziua mea.
E...si am stat noi asa in chefuri pana la ora 4 dimineatza, cand m-am pus si eu in pat pentru a apuca macar cateva ore de somn inainte de servici. M-am trezit la 9 si am ajuns si eu la 11 la servici. Ce bine e sa ai un sef intelegator...
Ajung la servici si ce sa vezi? Pe biroul meu un buchet mare de trandafiri rosi si albi. Hmmm...nici un biletzel, nimic. O intreb pe colega mea C. de la cine sunt. Si primesc raspunsul...Da nu va zic. Numa eu tre sa stiu :P Pe langa acest neasteptat buchet de flori, am primit de la colegi o geanta foarte tare. Stiu ei deja ce imi place mie :D
Si acum vine partea haioasa a zilei mele de nastere. Seara m-am dus intr-un club si surpiza : era Miss Fata de la Pagina 5 din ziarul Libertatea. Moama...mai bine nici nu puteam sa nimeresc. Mi-am zis ca o sa fie o seara foarte amuzanta si asa a si fost. Am avut ocazia sa rad si sa ma minunez totodata. Fatucile astea erau atat de solarizate incat doua dintre ele zici ca erau arse pe picioare, aveau semne foarte urate si sa nu mai zic de fatza. Erau cu 10 ani mai imbatranite. Acum stau si ma intreb. Cum vine asta? Tu vrei sa te faci "frumoasa" va sa zica, de aia te duci la solar. Da culmea, ca iesi din solar mai urata decat te-a lasat mama. Nu e aiurea mai fetelor? De ce dracu mai continuatzi cu ineptzia asta de solar? Sa nu mai zic de silicoane aiurea puse si buze botoxate exagerat. Singura mea alinare, sa zic asa, e ca a castigat exact cea mai dragutza dinte ele, cea mai nesolarizata, nesiliconata si nebotoxata. Si era si o finutza pe deasupra. A....si nici nu evea celulita.
Da ceea ce nu credeam in viatza mea ca imi va fi dat sa vad a fost "maldarul" de "vedete" de carton, de duzina,de cum vreti voi, stranse toate in acelasi loc. Toti aia pe care ii vedetzi voi in Libertatea,"minunatele vedete ale patriei noastre": Ogica, Simona Senzual, Alina Plugaru, Sonia Trifan ("cantareata" de cacaturi si creatoare de "nonmoda"), "suspectul" Lazarus, Honorius Prigoana si multzi altzii. Sa mor de ras nu alta. Cea care a prezentat evenimentul alaturi de VJ Raru a fost Raluca Ogica, fiica lui Ogica, dupa cum v-ati dat seama. Mai, fata aia e o frumusetze, o finutza, o dragutza, cum vretzi voi. Va spun, am avut ocazia sa o vad cum se schimba in cabina si totul e natural la ea. Nu tu bronz fals, nu tu silicoane ( da nici ca ar avea nevoie), nu tu buze umflate(si avea niste buze superbe). Cum o fi iesit o asemenea fata din genele lui Ogica, nush. Incep sa imi pun intrebarea serioasa daca e fata lui. In fine... Per total a fost o seara haioasa, pe bune. Ma manca in palma sa fac nishte poze de paparazzo, dar camera de la mobilul meu nu imi permite sa fac poze foarte clare de la distantza, fara sa fiu observata. Si un paparazzo de aia e paparazzo, ca sa nu fie vazut, nu? Oricum, fitzi siguri ca aveam ce sa va arat. Am surprins niste momente memorabile.
In concluzie, pana la urma am avut parte de o aniversare plina de surprize, din toate punctele de vedere. Cand nu itzi faci planuri, uite ca iese bine pana la urma. Hai ca va las, tre sa merg la sora-mea, unde ma asteapta cealalta parte de cadouri, de la mama, trimise pe pachet :D. V-am pupat pe portofele, pa si pu...la revedere ( imi era dor sa spun asta).
PS: De acasa nu imi merg emoticonurile, asa ca nu am putut sa imi exprim cum trebuie reactiile si sentimentele :P . Vedetzi?

0 bagari in seama: