RSS

B(.)(.)BS

Uite na ca scriu chiar si duminica :P
De cateva zile a expirat chestionarul asta din stanga sus...si trebuie sa trag concluziile. Se pare ca majoritatea ma sfatuiesc sa imi fac operatzie de micshorare a sanilor daca am dureri de spate. Ei bine...tzin sa va zic ca nu am. Deci, daca e sa imi fac vreodata, nu o sa imi fac din cauza ca ma doare spatele. Legat de subiectul asta, sa va zic discutzie interesanta intre mine si o tipa la baie in club. Stateam si ma aranjam eu asa frumos in oglinda, si tipa asta se uita cam lung la...si-anume bustul meu :P La care ma intreaba, foarte curioasa si fara nici o urma de rautate, daca pot sa dorm pe burta. :)) Am ras cu pofta si i-am zis ca pot, mai ales ca deja mi-am format in pat doua gauri :)) (eh, glumesc) Ea saraca era tare mirata, mai ales ca zicea ca sunt mica in spate si ca na...nu isi inchipuia cum de le suport. Si am stat asa si m-am gandit ca atata timp cat pe mine nu ma deranjeaza, nici nu o sa mi le micshorez. Deci e hotarat. Raman asa. Tzac!

0 bagari in seama: