RSS

Tricouri cu inscriptii explicite

Se zice ca haina face pe om. Asa o fi? Nush, cert e ca mai nou multi tineri in ziua de azi aleg sa poarte tricouri cu diferite mesaje inscriptionate, unele comice, altele misoginiste, altele cu tente sexuale...De ce or face asta? Eu una, ma gandesc ca vor sa transmita ceva prin tricoul lor, nu? Presupun ca cine poarta asa ceva, isi asuma ceea ce scrie pe tricou, nu? Nu de putine ori ma trezesc, mergand pe strada, ca ma chinui sa citesc ce scrie pe tricoul celui care trece pe langa mine. Si ma enervez cumplit cand mesajul e prea lung si eu nu apuc sa il citesc. Mai ca imi vine sa il opresc pe respectivul "purtator de tricou" si sa il rog sa ma lase sa citesc tot tongue. Boon, in aceasta ordine de idei, recent mi-a fost dat sa citesc unele dintre cele mai oripilante mesaje, care, dupa parerea mea, trebuie purtate cu mare responsabilitate. De exemplu, era un tip mai gay asa, cu freza de emo, mers de "gazela" si gesturi finelaugh Nu mica mi-a fost surprinderea sa vad ca pe tricoul lui scria mare si cu litele colorate : "JUST SHUT UP AND BLOW ME". Deci se pare ca am avut dreptate: haina chiar face pe om. Altul, in autocarul cu care am venit spre casa, avea un tricou exact cu inscriptia asta:



Tipul se uita cam fix la mine. Oare mesajul de pe tricou era adresat mie?worried

In fine... am vazut multe tricouri, multi purtatori, multe mesaje, dar acum nu mi le amintesc pe toate. In schimb am facut niste cercetari si ... iata cateva SUGestii cool pentru iubitorii de astfel de inscriptii. Am auzit ca in magazinu' Unirea fac astia tricouri la comanda. Asa ca... DATI NAVALA!!





0 bagari in seama: