RSS

I'm out of here!!!

Oameni buni, azi e ultima mea zi de munca... Gata, am decis: ma las de munca.dance De ce? Simplu... AM CASTIGAT LA LOTO partyAsa ca mi-am dat demisia si perioada urmatoare o sa fiu ocupata cu diferite chestuni:

1) tre sa ma ocup de amenajarea noii mele vile din Primaverii
2) tre sa ma duc la salonul auto de la Geneva sa imi iau cel mai nou si mai jmecher bolid aparut. Nush care o fi asta, da nu mai conteaza. Important e sa fie cel mai tare din parcare (la propriu laugh), nu sa imi placa mie...
3) si alte treburi marunte, cum ar fi sa ma duc la Paris, Milano si Monte Carlo pentru "mici" cumparaturi - imi schimb toata garderoba, sa ma duc sa fac plaja pe Coasta de Azur, etc, etc...
offf.... cate treburi... deja ma doare capul cand ma gandesc la ce ma asteapta...doh

timeout OK, gata, cineva sa ma trezeasca laugh Nu, oameni buni, nu am castigat la LOTO si nici nu mi-am dat demisia...Dar de plecat tot am sa plec, insa numai pentru 2 saptamani, pentru ca intru in concediu party O sa ma doara la basca, ce pzm? (ca plm nu imi permit sa zic). Asa ca voi astia care abia v-ati intors din concediu... am o dedicatie pentru voi: phbbbtloser
Poate ca o sa mai scriu una alta din concediu, da nu va bazati ca o sa am chef. Oricum, v-am pupat si ne auzim curand.

0 bagari in seama: