RSS

Ce-am mai facut de cand am intrat in concediu...

Ei, uite, de exemplu acum stau linistita si mananc cea mai buna salata de vinete existenta pe lumea asta, facuta de cel mai mare expert in ale salatei de vinete, TATI MEUbiggrin Ce bine e sa fii acasa...bighug

Bun, deci cum v-ati dat seama, sunt acasa la parintii mei... Am ajuns ieri noapte, adica vineri la 2 dimineatza. Ieri am avut o zi plina. S-a casatorit la starea civila una dintre cele mai bune prietene ale mele,D. Ea a ramas in BM dupa terminarea liceului, unde am fost colege si unde ne-am imprietenit si intre timp si-a gasit si sufletul pereche, pe L. Vai... cat de frumosi sunt, nu va puteti inchipui. Ieri la starea civila ma uitam la ei cat de bine se potrivesc si cat de asemanatori sunt. Amandoi nebuni si petrecareti, de viata... nu sunt genu ala de "gata, ne-am casatorit, femeie-stai la cratita si eu ma duc cu baietii la bere..." Nu, sunt un cuplu foarte modern (plm, doar sunt tineri, ce dracu?) si se distreaza impreuna, in cercul lor de oameni nebuni ca si ei, calatoresc mult, in special in locuri romantice, gen Venetia, Paris, se duc in cluburi etc, etc.In fine... ati inteles ideea. Ieri dupa starea civila am mers la ei la casa sa luam masa, impreuna cu socrii mici si cu socrii mari, nasii din partea lui si familia fratelui lui L. Normal ca acum casa lui a devenit casa lor, idee cu care D s-a obisnuit cam greutz, ea pana mai ieri stand in casa parintilor. E o schimbare cam brusca pentru ea, dar a fost alegerea ei sa stea in casa copilariei, pana in ultimul moment. Cert e ca au o casa frumoasa rau... ultra moderna si tinereasca, la iesirea din oras. E un vis sa stai acolo...

Duminica viitoare e nunta mare, cu tot tacamul: biserica ( inca 2, ca sunt de religii diferite si fiecare vrea sa si-o pastreze) si apoi petrecerea la unul dintre cele mai fitoase hoteluri din oras. Iar eu si N. suntem domnishoare de onoare...nailbyteSi acum intervine marea problema: CE TREBUIE SA FACA O DOMNISOARA DE ONOARE? CARE SUNT SARCINILE EI???? Deci pe bune ca nu stiu, si astia 2 habauci nici atat... Cineva sa ma ajute. Scoateti-ma din dilema si spuneti fiecare ce obiceiuri stiti ca se fac? Multumesc anticipat!

Acum le gatesc alor meibiggrin. M-am hotarat sa le arat cat de maestra sunt eu in arta gatitului si i-am pus pe amandoi pe liber. Se bucura si ei de o sambata linistita, fara stat in bucatarie, macar o data pe an laugh Le fac ciorba de vacuta, specialitatea mea... si cam atat, ca mama a avut "grija" sa faca de ieri felul doi, fara a ma consulta. Da nu-i nimic, ca le fac in alta zi si felul doi. Acum se fierbe carnita si mi-am permis si eu o mica pauza, ca sa vin acilishea sa va scriu una alta, nu ca v-ar interesa neaparat... da' eu oricum va povestesc, na! tongue

Deocamdata atat de la fata locului... Andreea, ai legatura ! (...de patrunjel)rotfl

0 bagari in seama: