RSS

Visul bate filmul

Am promis ca va povestesc ce am visat. Deci... mai nou am parte de niste vise tare ciudate, adevarate scenarii de filme.
Acum 2 nopti am vazut cu ochii mintzii un film de groaza... Se facea ca ma bateam cu un sarpe uriash si in final am reusit sa ii retez capul cu o sabie. Imi aduc aminte perfect cum stateam cu ochii in patru ca nu cumva sa mai apara vreunu. Stiti senzatia aia cand visezi si totodata ai anumite sentimente, temeri sau ganduri? Mi se pare tare interesant faptul ca un om poate simtzi cand viseaza tot ceea ce se petrece, sentimentele sunt foarte profunde si par foarte reale, desi totul se petrece in mintea noastra. Ulterior am citit ce inseamna acest vis si se pare ca sharpele simbolizeaza dushmanii. Daca in vis omori un sharpe, inseamna ca ai reusit sa iti invingi dushmanii. Hmmm...deci am dushmani, va sa zica. Apoi atunci sa moara toti dushmanii mei, ca io le-am taiat capu in vis, da?

Ieri noapte am avut in program un film de actiune si o telenovela/comedie. In filmul de actiune cica eram intr-un autocar, ma duceam cine stie unde si la un moment dat suntem atacati de niste teroristi, care reusesc sa patrunda in autocarul nostru aflat in mers. Cineva reusheshte sa imi arunce un pistol ca sa ma pot apara. Din cate am inteles acest cineva era un politzai sub acoperire. Apoi observ ca si altii ca mine au primit cate un pistol, de la alti politzai infiltrati printre noi. Ca sa aflu mai tarziu ca de fapt acei politzai erau si ei tot teroristi, pe o mana cu aia care au intrat in autocar si ca au plasat armele in mana unor civili, ca sa scape ei basma curata. Deci io, ca civil, am picat de fraiera... Mai departe nush ce s-a intamplat. Visul s-a taiat brusc. Daca cumva careva dintre voi, cei care cititzi, era in acel autocar cu mine, va rog sa imi spunetzi ce s-a intamplat cu mine: am murit sau m-au prins astia si m-au bagat la zdup pe nedrept? Va multzumesc anticipat! Am aflat ca daca visezi pistol inseamna ca iti doresti sa te razbuni pe cineva, ca e un semn de agresivitate refulata. Autocarul in schimb semnifica "comuniunea cu ceilalti oameni si iubirea aproapelui, prudenta, evitarea asumarii unor riscuri, necesitatea de a te concentra pe ceea ce faci pentru ca rezultatul sa fie cel dorit." Cele doua notiuni se bat cap in cap, asadar se anuleaza una pe cealalta. Daca visezi un bandit (terorist) care te ataca, cica inseamna onoruri, bogatzie. Deci concluzia care se trage din acest vis este ca o sa ma imbogatzesc biggrin. Foarte tare, zic.

Si acum cireasa de pe tort, visul dupa care m-am trezit razand singura, de nebuna. Cica mergeam eu asa pe strada si deodata ma suna pe mobil Mishu Bendeac laugh sa imi zica sa o urmaresc pe Zavoranca. Avea el o vaga banuiala ca iar vrea sa bage bani la Loto 6/49. Se pare ca doamna Pepe era cam dependenta de "fraiereala pe fatza". Si eu, ca o adevarata detectiva, l-am asigurat ca imi voi indeplini misiunea cu brio. In timp ce inca eram cu el la telefon, observ un Audi alb decapotabil, cu numere straine lasat cu portiera deschisa chiar in fatza agentiei loto. Il rog sa imi confirme, dupa descriere, ca e masina Queridei. O face, iar eu trec la actiune. Intru in agentzie, care arata mai degraba a muzeu, cu usi mari , impunatoare si ornamentate iar pe coridorul de la intrare erau inshirati oameni cu bilete in mana. Nush de ce da' biletele de Loto erau de fapt bilete RATB. Ma rog, asa aratau ele. Important e ca eu stiam in vis ca sunt de Loto. Si o vad pe "mândră".
" Oano, zi drept. Iar bagi la Loto?"
Iar ea cu o fatza asa smerita si ochi de catzelush, zice:
" Nu, nu e adevarat".
" De ce mintzi fă? Atunci alea din mana ta ce sunt?" ...rotfl

Ma, acum spunetzi si voi de unde pana unde acest vis? Ce dracu o insemna? De unde alaturarea asta Mishu Bendeac-Oana Zavoranu? Singura legatura dintre ei din viatza reala stiu ca e faptul ca Mishu a cumparat masina Oanei. Va datzi voi seama ce minte pot eu sa am daca pana si in vis fac asemenea asocieri? laugh

Bine mai, gata cu visele pentru moment. Ma duc si eu la culcarica mai devreme azi (adica ora 1), ca tare curioasa sunt ce vise o sa mai am. Cu aceasta ocazie imi iau langa pat si o punga de porumb explodat, ca sa nu ma plictisesc la film wink In noaptea asta astept un film de dragoste, ai inteles Mos Ene?

2 bagari in seama:

George Dumbrava spunea...

Mersi pentru aprecierea pozelor de pe blogul meu :-) Daca ai nevoie vreodata de ajutor intr-ale fotografiei (setari, idei, etc) contacteaza-ma si te ajut cu drag.

Ruxandra spunea...

Doamne cum sa iti dea lacrimile de ras?:))) deci ffff tareeee...sa ne mai zici ce visezi ;)pup