RSS

Noi cunostintze

Va povesteam acum ceva vreme de cartierul meu, si implicit de obiceiurile celor care il populeaza, vecinii mei. Ei, daca pana acum aveam doar o relatie foarte platonica cu ei de genu "bună-buna", acum s-a schimbat treaba. Era si cazul zic eu, dupa un an jumate de stat aici, sa depasim acest nivel.

Ieri dimineatza, cand ieseam din scara sa ma duc la servici, ma intalnesc cu unul dintre ei. Si cu una. Ea il astepta pe el sa o duca cu masina la servici, facultate, cine stie...- ma gandeam eu. Ii salut pe amandoi, asa cum eram obisnuita de un an jumate ( sincer, incepeam sa ma plictisesc deja sa ii tot salut). In fine... Cand ajung la drumul principal, se opresc astia langa mine si ma intreaba daca vreau sa ma lase undeva. Foarte frumos din partea lor, mi-am zis. Nu vroiam sa deranjez lumea, asa i-am zis ca ma duc doar pana la metrou. Noroc ca pe drum m-a intrebat daca m-ar coafa mai bine Mosilor? Ah...nici nu se putea mai bine, imi ziceam in gand. " De la Mosilor iau autobuzul si in 10 min sunt la birou...Ajung si eu o data la ora fixa, poate chiar mai devreme"biggrin Boon. Oamenii chiar de treaba, am vorbit cateva chestii cu ei...nimic special. Am mai aflat si eu cateva lucruri despre aia de la mine de la bloc, care ce face, cum ii cheama, etc. Ionut a fost si mai dragutz de atat, incat mi-a propus sa ma duca in fiecare dimineatza pana la Mosilor. Ca pt. el nu e niciun deranj, ca sa il astept dimineatza in fatza blocului...

Azi dimineatza am iesit mai repede din casa, ca trebuia sa ajung la 9:30 la birou, nu la 10:00, ca de obicei. Oricum, si daca ieseam la ora normala din casa, tot nu aveam de gand sa il astept pe Ionutz sa ma duca, mi se parea prea tupeist din partea mea. Ca stii cum e, omu mai zice cateodata asa din politete unele chestii si nu vroiam sa zica ca gata, acum m-am abonat la el, cand nici nu ne cunoastem bine. Nici nu am trecut bine de parcarea din fata blocului, ca aud din departare ca ma striga cineva. Cand ma uit, Ionutz imi facea semne disperate sa ma intorc, sa ma duca cu masina.

"Trebuie sa ajung mai devreme azi, de aia am plecat la ora asta. Dar tu cum de ai coborat asa devreme?" -ii zic eu.

" Pai na, asa s-a nimerit" (da, da...cred ca m-ai vazut pe geam si ai zbughit-o laugh) Da ti-am zis ca pot sa te duc dimineatza, ca nu e nici un deranj... De ce fugi asa?"

In fine, oricat i-as fi explicat ca azi trebuie sa ajung mai devreme, nu intelegea, el tot o tinea pe a lui. Da tzin sa zic ca a stresat-o pe saraca Geanina sa iasa mai repede din casa. Si cand coboara, ma vede pe mine in fatza...si pricepe ideea. Mai, deci eu chiar nu aveam nicio treaba, nu l-am obligat eu pe Ionutz sa ma duca, chiar i-am explicat ca nu e nicio chestie, ca ma pot duce si pe jos...etc. Ce sa fac eu daca omu insista sa ma duca? Eu nu pot decat sa ma bucur ca imi odihnesc picioarele. Dar nici n-as vrea sa se supere Geanina pe mine, mai ales ca ei se stiu de ani de zile si sunt prieteni buni si hop-ţop am aparut eu ca sa stric tot scenariul... N-am vrut, Geanina, sorry biggrin.

Maine nu stiu ce sa fac, sincer. Mi-e ca daca ies mai repede din casa, ma vede ăsta pe geam si iar o zbugheste afara, si daca ies mai tarziu, isi face el de lucru in fata blocului pana cobor... Tot ce sper e ca baiatu nu are alte ganduri, si ca doar e un vecin foarte de treaba. Nu de alta, dar mie mi-e simpatic altul din gasca rotfl.

0 bagari in seama: