RSS

Omu' bun la toate

Cine e? Cine e? It' me, bitches! biggrin Adica, de fapt si de drept, mi se spune "femeia multifunctionala" laugh Si numele asta nu mi l-am dat eu, ca nu sunt chiar atat de mandra, sa imi dau singura titulaturi. La viatza mea, facand diverse chestii pentru diversi oameni sau pur si simplu pentru mine, mi-am auzit fraze de genu: "Mama, da exista ceva la care sa nu te pricepi?" Ma, io daca stiu ca pot face ceva, fac, daca nu, nu ma bag. Sunt totusi constienta de potentele mele, nu ma aventurez sa promit ca fac si dreg si apoi sa ma trezesc ca am facut-o de oaie. Deci, eu stiu sa fac asa: 1. Sa gatesc, si inca bine; wink imi place chiar sa inventez reţete, luandu-ma dupa simtul gustativ si dupa intuitie; ca sa poti face inventii culinare e nevoie de intuitie si cunostintze destul de avansate, ca sa stii ce cu ce merge, cum sa combini ingredientele; 2. Inventez coafuri si machiaje; pune-mi o şuvitza de par in mana si sunt cea mai fericita ca pot sa imi exersez ideile; pune-mi in mana o pensula si culori si iti fac un curcubeu, un păun sau un papagal la ochi laugh ; nu sunt adepta simplitatii in acest domeniu, imi place tot ce e avangardist, altfel de ce as mai zice ca "invetez"? sa pui o culoare pe pleoapa nu e mare scofala; 3. Fac desene pe unghii, orice model imi da prin cap; nu sunt chiar atat de "jmechera" ca aia ce deseneaza pe boabe de orez, dar merge si asa; 4. Stiu sa ma cert; da, este si asta un talent, mai ales cand cearta duce la rezolvarea problemei tale; imi place sa ma cert cu "ghişeistele" si sa am dreptate, imi place al dracului de mult; imi place sa ma cert cu toti pana ajung la director, fie el de unde o fi, de la orice institutie importanta a statului o fi, stiu ca odata ajunsa acolo sunt ascultata si mi se da dreptate; been there, done that...deci stiu ce zic; 5. Stiu sa fac chestii legate de domeniul IT si reţelistica, desi am fugit dupa 2 ani de stat la un liceu cu profil real, la un liceu cu profil uman; stiintele exacte nu sunt de mine, sunt o fiinta practica si visatoare, iar formulele, calculele si teoriile sunt inchisoare pentru mine; cu toate astea, nu am nevoie de toate stiintele astea exacte ca sa ma descurc cu un calculator sau cu o retea; sunt autodidacta si asta chiar imi place; 6. Bat cuie, schimb becuri, cabluri si mufe, desfac si fac la loc, dau cu lavabil, chituiesc etc... laugh ; visul meu din totdeauna e sa imi cumpar o casa la roşu si sa o fac eu bucatzica cu bucatzica, nu vreau sa imi angajez muncitori; sper sa se intample si asta odata; 7. Daca imi dai un text in germana, italiana, franceza, spaniola, sau chiar latina, stiu sa iti zic despre ce e vorba; mai deunazi am tradus pentru prietena mea N. 2 texte de la niste piese de canto si nu cred ca vreti sa stiti cat de alambicate si cat de aiurea sunt versurile pentru asemenea scriituri; pe langa ca sunt o groaza de forme arhaice ale cuvintelor si multe prescurtari pentru ca rima sa iasa si versurile sa se potriveasca pe muzica, mai tre sa faci si cercetari de-a dreptul arheologice prin sfantul net, ca sa descoperi ce cuvant e ala, ce cuvant e celalat; ei, tin sa va zic ca in urma traducerii mele, N. mi-a marturisit plina de draci ca ea pana in momentul ala credea ca textul inseamna cu totul atceva si ca abia acum intelegea toata actiunea piesei, fiindca in sfarsit subiectul se lega smug. 8. Stiu sa cant...da, da; si cu vocea si la pian; pianul mi-a mancat 9 ani din viatza, am fost mai mult fortzata sa ma duc la concursuri de catre profa si directoare; culmea, niciodata nu am plecat acasa fara macar o mentiune (asta in cele mai grave cazuri), da al dracului daca imi placea sa studiez la pian; acum mi-e un dorrrrrrrrr....de-mi vine sa imi car pianina 600 km pana la Bucuresti; cantatul cu vocea mi-a placut dintotdeauna, fapt pentru care preferam sa ma duc mai mult pe la Palatul Copiilor decat pe la scoala; norocul meu e ca erau f aproape una de alta eyelash Io asa ma pricep la multe, v-am zis...da totusi ma gandesc ca e cazul sa ma opresc aici. Mi-am facut destul reclama si oricum nu vad ce castig as avea de aici, ca n-o sa ma ia nimeni de sotie pentru toate astea.laugh Si nici nu vreau, Doamne fereste!. Atunci cand o sa imi gasesc "iubirea vietii" (prea putin probabil, da noh...) o sa fac pe proasta si o sa zic ca nu stiu sa fac nimic. Am observat ca astea sunt preferintele barbatilor mai nou. N-am dreptate? loser Cui ii trebuie in ziua de azi o femeie multifunctionala? Nimanui. E de ajuns sa aiba doar 3 functii, ca un robot de bucatarie. Pozitia 1: gatit, pozitia 2: spalat, pozitia 3: futut...

0 bagari in seama: