RSS

Cronica de film - Sebastian Stan

Zi de zi descopar chestii noi si interesante. De asta imi place mie cand stau la birou si nu am treaba, ca navigez tot netul si cine stie de ce dau. Uite, azi am descoperit un actor roman, nascut la Constanta, care a ajuns destul de cunoscut la Hollywood, cel putzin se afla pe drumul cel bun spre celebritate. E vorba despre Sebastian Stan, in varsta de 25 de ani, care a parasit tzara la varsta de 8 ani, mutandu-se la Viena si ajungand ulterior, la varsta de 12 ani, in New York. A urmat cursurile de actorie ale Rutgers' University si cel mai cunoscut rol pe care l-a jucat este in serialul de succes "Kings", in care a interpretat rolul lui Jack Benjamin. Noi romanii am auzit de el sau chiar l-am vazut in cateva episoade din "Gossip Girl" serial ce ruleaza in prezent pe ProTV, in rolul lui Carter Baizen. Desi apare doar in 5 episoade, acestea au fost suficeinte pentru a-i aduce succesul. Succesul a fost dublat si de vestea ca intre el si una din actritele principale din serial, Leighton Meester (Blair Waldorf in film) s-a infiripat o frumoasa poveste de dragoste. Cei doi formeaza un cuplu de ceva timp. Printe altele, Sebastian mai apare si in : The Architect, The Convenant (pe asta l-am vazut si eu de mult, habar nu aveam ca joaca un roman in el; filmul e super pentru cei care gusta genul de filme a la "Twilight") , The Education of Charlie Banks, Wake Up Call (videoclip Hayden Panettiere), Spread, Rachel Getting Married. Puteti da pe numele filmului, pentru a vedea trailer-ul pentru fiecare. Cine e interesat sa afle mai multe despre el, poate vizita si site-ul sau, www.sebastian-stan.com