RSS

"Recenzie" Vama Veche

Yo! I'm back in business... Deja stitzi ca am fost la mare de 1 Mai (am avut eu grija sa ma laud biggrin). Asa ca urmeaza sa va povestesc ce am facut acolo, cum era de asteptat. Deci...nici nu stiu cu ce sa incep. Dar hai totusi sa incep cu inceputul, nu-i asa? Boon... Impreuna cu R., M. si I. am plecat vineri dimineatza la ora 5, ca sa nu prindem aglomerat. Ei bine...am ajuns atat de repede...ca nici nu stiam ce sa facem pana la ora 12, cand trebuia sa ne cazam la vila din 2 Mai. Asa ca am oprit la cazinoul din Constantza. Vremea era tare urata, picura si era f innorat sad Ne-am plimbat pe faleza, am facut poze, am admirat yachturile parcate in port, am facut iar poze...de fapt toata mini vacantza asta a fost bazata pe poze...am facut poze prin toate locurile si pe toate coclaurile. Ma bucur ca in sfarsit am gasit si eu pe cineva cu care sa stau la facut poze, deoarece tot timpul cand mergeam pe undeva nu avea nimeni rabdare pana imortalizam eu tot ce imi atragea atentzia si mereu trebuia sa plec cu inima indoita mai departe, regretand. Cea mai mare bucurie a mea a fost ca la putzin timp dupa ce am ajuns in port, soarele a inceput sa mijeasca printre nori si in cateva minute cerul a devenit limpede. Iata si cateva poze :De acolo am plecat spre 2 Mai, sa ne cazam. Am lasat rapid bagajele si am dat o fuga in Vama. Si acolo, shoc! Marturisesc ca am fost pentru prima data in Vama in viatza mea, auzisem multe despre cum e acolo, ca sunt multzi roakeri, ca atmosfera e asa mai boema...etc. Da nu credeam ca e chiar asa. Mai exact, am ramas socata de rockerii aia pletosi, nespalatzi, care umbla toata ziua cu sticla de bere in mana imbracatzi in piele din cap pana in picioare. La intrarea pe aleea principala, care de altfel era neasfaltata si plina de pietre, ne-a "intampinat" o masina rablajita, prafuita si care suna mai ceva ca un tractor, pe capota careia se latzea nestingherita o rockeritza beata. OMG!surprise (mi-am zis). Mai incolo, barul "La piratzi", locul de veci al rockerilor astora de care va ziceam mai sus. Din inauntrul barului se raspandea inspre afara un miros patrunzator combinat de alcool cu transpiratzie si tutun. La mese, unu si unu. Chiar si unele, vai de mama lor. Toti betzi, in plina zi. Muzica: heavy metal. Cel mai heavy ever, trust me. Eu si R., mai sensibile din fire , mergeam lipte una de alta, sperioase si atente sa nu ne agatze vreun "diavol". La un moment dat trece unu pe langa noi, uitandu-se in gol si tzipand in gura mare : "Tzatze!!! Tzatze!!!" Drace, m-a speriat de moarte. Insa saracu era prea rupt si in lumea lui. Era inofensiv, ca sa zic asa. Bun, trecem mai departe. Incet incet incepueau sa rasara "oamenii". Eu si R. ne-am zis in momentul ala :"Uite, si oameni normali. Yupiii, oameni normali". Si cu cat inaintam spre plaja, cu atat ne dadeam mai mult seama ca prin cele locuri mai exista si fiintze ca noi. O adevarta ushurare, nu alta whewDupa vreo ora de stat, in care am baut si eu o bere, ca sa fiu in ton cu atmosfera (bine, nu era bere-bere, era Redds, mai de domnishoare, asatongue), am plecat spre vila, sa tragem si noi un pui de somn pana diseara, cand trebuia sa ne intoarcem sa petrecem si noi ca tot omu. Seara imi era si frica de ce am sa gasesc, insa mi-am zis ca tre sa fiu tare, sa ma distrez cum pot si sa incerc sa imi insushesc macar o mica parte din modul de distractie practicat acolo. Bai, si nush cum am avut eu un noroc asa de chior ca, printre marea de concerte rock desfashurate in fiecare bar si terasa de pe plaja, am dat de un cort unde erau invitatzi DJ !!! Yupyyyy!!! Uraaa!!! Acum ma simtzeam in elementul meu. Toata noaptea am dansat pe ritmurile puse de Marika, Gojira si Unu'. Gojira, best of best, jur. Un om de shasa/shasa (6/6) gras rau, dar cu o carisma atat de mare...ca i-a pus pe toti la picioarele lui. Bai, deci chiar m-am distrat in seara aia, am baut, am dansat, ne-am prostit. Acolo asta imi place, ca pe nimeni nu intereseaza ce faci tu, daca te scarpini in cur, daca te scalambai sau daca te f...i in mijlocul clubului. Bautura e ieftinache, nu se plateste intrare la nici un concert si nu exista FITZE, frate, asta e cel mai misto. Va spun sincer ca niciodata nu m-am simtzit mai bine in adidashii mei. In sfarshit am putut si eu dansa toata noaptea, fara sa ma plang de dureri de picioare. A doua zi nu a mai fost asa mishto, mai ales ca incepuse sa ploua. Cu toatea astea, am strans curaj sa mergem pe plaja si sa tragem o noua sesiune de poze biggrin Mai pe seara, am aflat ca va fi concert Suie Paparude. "Mai, da mult noroc mai am, sa fiu a naibii de nu" mi-am zis atunci. Ei bine,chestia e ca noi ne-am grabit sa ajungem in Vama pe la 9 seara, nestiind cand incepe concertul programat in "Goblin". Si pentru ca incepea mai tarziu, pe la 11-12, ne-am avut ce sa facem altceva decat sa ne plimbam de nebune pe-acolo. Chestia era ca acum nu mai era atat de funny toata treaba, pentru ca se instalase un frig crancen, pe langa ploaia de rigoare. Am stat putzin prin "Expirat", pana ne-a dat afara un bodiguard nervos, ca se rupsese ceva pe acolo. Asa se intampla cand faci un club, terasa, bar, ce-o fi, din niste scanduri amarate si asamblate sa fie acolo de forma. Pana la urma am ajuns din nou in cortul in care fusesem cu o seara inainte, pentru ca Suie intarzia sa apara. De data asta am luat parte la un concert rock, nu atat de reushit ca cel al Dj-ilor din seara precedenta, dar totusi ok, un rock digerabil barem: OCS, Les Ellephants Bizzares, The Moood. Seara s-a stricat repede, cand R. s-a facut praf de la vodka cu suc de mere adusa "la pachet" (in Vama e ceva la ordinea zilei sa vii cu bautura de acasa, cool, nu?) si ne-am carat catre casa. Oricum, nimic de regretat in treaba asta, sincer. Urmatoarea zi trebuia sa ne caram de tot acasa, catre Bucale. Pacat...incepuse sa ma prinda spiritul vamii. Ne-am luat la revedere de la minunata statiune, printr-o noua sedintza foto, av corz, facuta in cel mai misto loc posibil de pe malul Marii Negre. Cele 2 coline de la 2 Mai. Daca ajungetzi vreodata pe acolo, merita sa mergetzi sa vedetzi peisajul. E o senzatie de nedescris sa stai pe marginea prapastiei si sa te uitzi in jos de la vreo 50 m la valurile ce se lovesc de pietroaiele de pe mal. Mai, per total, mie chiar mi-a placut mini vacantza asta de 1 mai. A fost un alt fel de distractie, o noua experientza, pe care as repeta-o si la vara. Cred ca la vara o sa combin totusi Mamaia cu Vama wink. Cand un Bamboo, cand un Expirat, cand un Kudos, cand un Goblin, cand un Kristal, cand un "La piratzi" rotfl. Ah...glumesc, cacat. Oricum, Vama ramane Vama... "Am plecat la Vama Veche / Ca sa imi gasesc pereche/ Azi pe plaja-n Vama Veche/ Noi toti vom avea pereche"...

2 bagari in seama:

Anonim spunea...

TARE SIMPATICA IMI ESTI!STII BINE! DAR NU POT SPUNE DECAT : OFFFFFFFFF, ALTELE / ALTII CARE AU DESCOPERIT VAMA :( , CE PACAAAAAAAAT :(( ..... SI CAND TE GANDESTI CA PE VREMURI TOATA ARATA FIX EXACT CA IN COLTISORUL DE "LA PIRATI" .... :( .... SI PRESUPUN CA SI MAI INAINTE(CA NU'S CHIAR ATAT DE BATRANA :d)) ARATA SI MAI BINE .... :( .... DIFERENTA E CA NOI CHIAR NU NE SIMTIM BINE IN BAMBOO !!!!! AT ALL!!!! CU SAU FARA TOCURI!!!!!!!!!!!!!!!!(eu nici macar n-am fost cucerita de curiozitate)

George Dumbrava spunea...

Nu e vorba de Bamboo sau nu... e vorba de genul de muzica (bine bine...daca tinem ratatii de bamboo la distanta e si mai ok). :-) Eu unul sunt ascultator inrait, patimas si bolnav incurabil de muzica electronica (nu ma apuc de detaliat), iar sor'mea si iubita de rock :-) Deci... 1 Mai ne vede vara asta :)) Glumesc. Planurile sunt facute, zarurile aruncate :-D Dar imi place cum povestesti :D