RSS

Un nou chestionar - Care e cea mai buna?

M-am gândit că ar fi cazul să fac un nou chestionar. De data asta vreau io să îmi satisfac asa o curiozitate...sunt curioasă care dintre pipiţele astea de ocazie, vedetuţele feminine ale patriei noastre care apar zilnic pe prima pagină a tabloidelor, vă place cel mai mult. Ştiu că o să ziceţi că niciuna, că toate sunt varză, că n-au nimic in cap...etc. Eu vreau să văd care e cea mai "bună "dintre cele rele. Şi aici mă refer strict la cum arată. Chiar nu mă interesează să fac o cercetare stiinţifica, dacă pot spune aşa, a creieraşului lor. Cum ar spune un "mare cântăreţ" din zilele noastre: "I can't have sex with your personality/ And I can't put my p..is in your college degree"... Rezultatele le voi compara cu ceea ce am vazut cu propi mei ochi aseară in Cuando, la o prezentare de modă, ale cărei protagoniste au fost exact aceste fete pe care le veţi găsi in chestionar. Ca să vă uşurez munca, am să pun aici şi nişte poze cu respectivele, ca să nu mai stati să căutaţi pe gugăl. In ordine: Andreea Tonciu (ex-asistentă la Bahmu), Raluca Ogică (fiica vestitului Ogică), Marina Dina (asistenta lui Morar), Roxana Ionescu( Mama Natura), Ramona Gabor, Laurette Atindehou ( fostă iubită a lui Ogică), Eva Kent(ex-asistenta lui Capatos), Loredana Chivu (asistenta lui Capatos), Rose Marie Florescu (fostă asistentă la "Surprize, surprize").

0 bagari in seama: