RSS

Usurare placuta!



Pffffff..... sa moara ce-am pe casa(vorba unei colege) daca stiu ce dracu am facut din 4 noiembrire si pana acum. Adica din data de cand nu am mai scris pe blog pana in data cand m-am decis sa scriu ceva pe blog confused Intelege careva ceva din ce spun eu? NU???? Nici io clownBoon... sa trecem mai departe. In fond nici nu conteaza de ce nu am mai scris si ce anume m-a facut sa scriu tocmai acum. Mai ales cand o sa vedeti cu ce subiect tare am reaparut in lumina reflectoarelor. Tot ce sper e ca nu ati uitat de existenta mea, voi astia 2-3 care ma cititi (eh, stiu ca sunteti mai multi, da asa imi place mie sa fac pe modestatongue).
Deci, subiectul de azi: BUZILE. Ta-daaaaaaaa!!!
Da, alea unde faci cachitz, şuşulica sau din cand in cand si alte chestii mai neplacute. Pen' ca primele doua sunt placute, indiferent ce ati zice voi, da? Pentru unii chiar orgasmice, as putea spune. Dar sa nu dezbatem acum problema, caci intentia mea nu e sa va fac voua aici ieducatie sexuala si nici chiar ieducatie sanitara, ci sa va arat ce inventeaza omu atunci cand se plictiseste pe buda si vrea sa faca mai interesanta si mai palpitanta actiunea "usurarii" . Iar nu ati inteles nimic? NU??????? Nici io... Boon, atunci ar fi cazul sa va arat mai clar ce vreau sa zic, decat sa tot bat atata din tastatura biggrin

1. Pisoarele pentru melomani



Io cand le vad pe astea, imi inchipui o singura chestie: Omu, cu nevoia pe tzavă, se prezinta in fata acestui instrument de alama pe numele de corn, isi da drumu pe-acolo, moment in care se declanseaza o muzica de aia simfonica, fapt care duce inevitabil la "desenat cu pipi pe perete" din cauza sperieturii grozave. Nu, nu e de hazna sa faci pipi intr-un asemenea pisoar. Risti sa te desenezi chiar si pe tine, sau SI mai rau, sa te deseneze ALTUL worried.

2. WC-ul multifunctional



Daca esti fericitul posesor de WC-Dacie (nu conteaza marca) din fotografie, apoi chiar ca te poti numi NOROCOS. In primul rand, daca te taie cacarea pe autostrada, te-ai scos. Daca te taie cacarea in trafic si nu ai cum si unde sa opresti, iar te-ai scos. Apoi, vorba aia, se zice ca atunci cand calci in cacat o sa ai noroc. Tu nu e nevoie sa mai calci in el, ca doar stai PE/IN el. Singurul inconvenient ma gandesc ca este atunci cand te opreste nenea politzaiu si tu esti in plin proces de "evacuare", iar tu esti nevoit sa ii zici, cu toata rusinea : " Numai putzin, ca mai am un motz care nu vrea sa iasa... si apoi va dau actele".

3. WC-ul pentru cei... confuzi



Ia sa vedem, cum putem interpreta acest desen? Pai... se poate ca cel care a facut semnu asta sa fie putin confuz, sa nu stie exact cine se pisa din picioare: barbatul sau femeia? Pe semne ca o fi vreun habotnic de ala care n-o vazut sex la viata lui. Alta interpretare ar putea fi ca cel care o facut semnu stie care e diferenta, insa s-a gandit sa le faca pe plac fetelor care folosesc atat de des expresia "sa imi bag chestia aia de o au barbatii intre picioare" (nu pot sa zic pula, ca sunt prea finutzaeyelash), desi dansele nu poseda asa ceva. Sau, cel mai simplu: buda asta e destinata celor...confuzi. Intelegeti voi.

4. Buda GLAM



Special creata de Bote in colaborare cu Ciobanu si la sugestia lui Solcanu, divul nambăr oan al patriei noastre, va prezentam in premiera mondiala BUDA din aur alb, incrustata cu pietricele Şvarovzchi. Cu siguranta va satisface si cele mai exigente gusturi si "nevoi". Cand vine Poponet din Banbu, cum isi mai aseaza el "poponetzu" lui firav si trage o cacare zdravana...nu? Sau Moni si Iri...gandit-va cat de mandri vor fi ei ca in sfarsit s-a inventat o buda pe masura somitatilor lor. Buda GLAM! Pentru pretiosii din voi (joc de cuvinte. HA!-cine se prinde bine, cine nu, asta e...nu face nimic wink).

5. Buda unde nu ai voie sa faci nimic


Boon, haideti sa luam desenele pe rand, incepand cu al doilea dreapta sus si continuand cu randu doi stanga, apoi dreapta si asa mai departe. Deci 1:zice ca nu ai voie sa faci din picioare. Deci daca esti barbat, asta e, stai cu curu in veceu si o lasi sa atarne. Nasol, zic. 2: Zice ca n-ai voie sa decartezi intransa. Deci daca esti femeie pregnant si te taie greata de dimineata sau vreun petrecaret care a baut peste masura, asta e, o inghiti la loc sau vii cu pungutza de acasa. 3: Zice ca nu ai voie sa te urci pe ea cu picioarele. Hai sa zicem ca asta o inteleg. In primul rand e nasol si pentru tine, ca poate aluneci doamne feri si cazi in propria "fericire" si in al doilea rand e nasol si pentru femeia care curata dupa tine, care n-ai fost in stare sa nimeresti gaura corecta si ai mazgalit tot in jur. Nasty!!sick 4: Zice ca n-ai voie sa pescuiesti??????rotfl Da oare ce mama dracului m-ar putea face pe mine sa imi doresc sa imi pescuiesc propriul "carnacior"? Sau cine mama naibii ar putea crede ca intr-un veceu gasesti peste.?O fi mirosind acolo a asa ceva, insa nu cred ca e cazul sa devii prea curios. Parerea mea. 5: Zice ca....confused Ce zice desenu ala? Poate ma ajutati voi sa inteleg. Pe mine m-a lasat cu ochii crucis faza asta. Deci, in concluzie, in buda asta e naspa, nu merita sa intri, ca nu iti da voie sa faci nimic, in afara de cum arata primul desen. Buda plicticoasa.

6. Buda FUNNY



Deci, te pui pe buda si, daca nu ai fo revista prin preajma si presimti vremuri grele, poti sa iti omori timpul numarand bomboanele de pe veceu sau, si mai bine, manci cate un bonibon din cand in cand. " Ah, uite, asta are gust de portocale...ah, uite unu cu gust de fragi. AAAAAHHHH si asta de lamaitza, ce buuuunnn eeee.... Hmmmm, da asta de ce o fi oare? Ca e maroniu asa. O fi de cioco?" Mda... you betlaugh Funny shit!, ca sa spunem asa tongue

7. Buda HORROR



Fratele meu, sfat de la mine: Cand vizitezi o buda straina, cauta bine in ea, analizeaz-o bine de tot. Exista o mare posibilitate ca intransa sa se ascunda o animala, care sa te traga dupa ea in lumea maro si fara de scapare. Mai rau ca in filmele horror.


Eu am acasa buda cu delfinasi pe ea love Tu ce buda ai?

0 bagari in seama: