RSS

Doar asa ca sa ma laud

Am avut un weekend plin de distractie si buna dispozitie, asa cum nu am mai avut de mult. Am fost cu o gasca mare in Turabo si vineri si sambata. Mi-am dat drumu asa dintr-o data la distractie, cred ca mocnise prea mult in mine dorinta asta de "evadare". Si odata ce gheata a fost sparta, m-am contaminat cu microbu asta. Da nu-i bai, bine ca nu-i microbu' gripei porcine, nu? tongue Asa ca nush cum sa va spun, da io deja abia astept sa se faca din nou weekend, ca sa iesim din nou. Partyyy!!!! Da-i sa pută!!!! ( e o vorba de a mea, nu am chef sa v-o explic acum biggrin).

Deocamdata asta am vrut sa va zic in postu asta. Deci, nimic deosebit. Am vrut doar sa ma laud ca ma simt bine laugh.

Pana una alta, ia de aici piesa de tzopăit in club.


Tom Sawyer - South American
Asculta mai multe audio Muzica

0 bagari in seama: