RSS

Ce mai e cu viata mea, in caz ca va intrebati

N-am mai scris de muuuuuuuuullllllllltttt, I know! Adevarul e ca am fost ocupata cu o groaza de chestii, cum ar fi: 1.La servici ne-am mutat birourile si a fost multa munca cu carat de acte, mobila, chestii, trestii; 2.M-am zbatut ca un peste pe uscat sa strang voturi pentru concursul asta, House of Fun, la care particip cu prietenele mele, Nadia si Ruxi. Am fost la un moment dat pe locul 6 insa azi am aflat, cu stupoare, ca am picat pe locul 8 si vin din urma alte echipe, in forta. Pentru urmatoarele 12 zile trebuie sa ne mentinem in primele 10 echipe, altfel suntem OUT!!!cry Pentru asta apelez din nou la bunavointa voastra, a cititorilor mei. VOTATI-NE!!!!!!!!! Rogu-va, din sufletelul meu mic si pur biggrin. Nu costa nimic si dureaza ffffff putin. Important e sa vreti si voi, sa va ganditi la amaratele de noi, ca VREM si TREBUIE sa stam in casa aia 6 luni de zile. Suntem 3 fete care nu putem sta locului, deci ne trebuie un spatiu cat mai mare de desfasurare si ambientul necesar sa ne facem de cap!!! Intarti aici si votati, ca dam party apoi, daca castigam biggrin. Pinkie-promisse eyelash 3. Am avut recent o intalnire care mi-a adus inapoi amintiri... si alte alea. Sunt prea aeriana si ma gandesc la multe in perioada asta, de accea nu prea am inspiratie si chef de scris. Pentru moment nu pot sa astern pe "foaie" tot ce gandesc acum si sentimentele care ma incearca, dar va veni si vremea destainuirilor. Doar atat pot sa concluzionez: Viata continua sa ma surprinda. Amintirile si persoanele legate de acestea, reapar mereu atunci cand ma astept mai putin. Si toate astea ma fac sa gandesc ca DESTINUL chiar exista si ca roata se intoarce, over and over. Am invatat ca nu trebuie sa incetez sa sper... Si cam atat, ca iar am cazut in melancolie...

0 bagari in seama: