RSS

Traiasca ciunga!

Azi am facut cea mai mare descoperire din viatza mea, descoperire in urma careia am primit titulatura de "Detectivu' lu' peshte"laugh. Oameni buni, am descoperit de unde si-au "tras" numele de scena fetele de la Trident. Da, de la ciunga Trident, dupa cum bine putetzi observa. Haidetzi sa ne imaginam cam cum s-a desfashurat discutzia dintre cele trei "zane" ce a dus la alegerea numelui: (imaginatzi-va niste voci foarte pitzigaiate...adica de "pitzi"-ca de acolo vine) "-Fata, fata, fata... Sa mor eu fata, am gasit ce nume sa ne punem, fata... - Ia zi, fata, sa mori tu! - O sa ne numim...(suspans)...Divas! - A, nu, fata...Aia e deja pa piatza, fata. Si mai e si travestitzi... - Ah, fata, sa mor eu, cat de nashpa...si eram atat de entuziasmata, fata... La un moment dat apare si a treia fata: -Fata, fata...(de doua ori, ca erau doua)... Ce facetzi acilishea, barfitzi, ai? - Nu fata, ce ai? Cautam nume da scena, fata! - Aaa... pai fata, fata...am io un nume mishto fata...Trinity, fata, ca sutem 3 fata...ce dracu? Asa proaste estetzi? - Pai fata, da alea era odata, de mult, era cu aia...Lazariuc...Vrei sa ne joace in picioare, fata? Ce ai? Ma vezi cu ciunga in par? - Fata, fata...apropo de ciunga. Mi-a adus iubi din afara o ciunga jmechera rau, fata. O mesteci toata ziua, fata...asa cum ne place la noi, fata...Trident ii zice. -Auzi, fata...Da nu ne zicem noi mai bine Trident? Ca si asa ne place noua mult ciunga, are si "tri" in fatza, de la 3, ca atatea suntem...si "dent" vine de la ....a...a....a....aaaa, de la dintzi, asa fata, ca imi statea pe limba...si noi toate avem dintzi !! Vezi fata, ca sunt inteligenta, fata? Proaste mai estetzi, sa mor io...Fara mine prafu s-ar alege de voi! - Fata, da-te dracu, ca deshteapta mai esti. Sa mor io, Trident ramane. - Bine fata, acuma hai sa mergem sa ne facem costumele de scena. Am io o idee asha de idioata, fata...Ne taiem blugii in cur!!! - AAAAA!!!! (strigate de isterie) Fata, fata, fata...cat de mijto fata!!!!" Acuma, mai in gluma, mai in serios, ciunga asta e the best EVER! Jur! Pacat ca, pe cat e ea de buna, pe atat de praf sunt fetishcanele astea. straight Daca vretzi si voi ciunga de asta, va vand la 10 euro pachetu, ca si asa mi-o aduce shefu gratis din Grecia, deci nu am pretentzii sa imi datzi multzi bani pe ea...wink Nu-i asha ca sunt de treaba?eyelash

0 bagari in seama: