RSS

SUNT EXTAZIATA!!!

N-am avut ieri timp sa ma scalambai pe aici de fericire, dar o fac azi. 
Ieri am avut o zi plina de dimineata pana pe la ora 15, cand am revenit la birou si am pus si eu curu pe scaun pentru prima data in acea zi. Am avut drumuri de batut, chestii de rezolvat, nervi de impartit si chestii de platit:) Dar si cand am ajuns la birou.... nici ca am mai simtit ceva din toate durerile. Dar hai sa nu va mai tin in suspans si sa va spun ce m-a facut sa zburd prin birouri ieri: SE DESCHIDE MAGAZIN DE COSMETICE MAC IN MALL BANEASA!!!!!!!!! Pentru cine nu stie, e cea mai tare firma de cosmetice profesionale EVER din lume. Intradevar, nu am folosit la viata mea decat un singur produs de la MAC (dupa care de altfel am fost innebunita), insa toate review-urile si toti make up artistii din intreaga lume le recomanda ca fiind cele mai tari. Si credeti-ma, daca EU nu sunt informata in domeniul asta, atunci cine?:)) Asadar, in mai putin de o luna, iubitorii/iubitoarele de maglavaizuri din astea, vor fi MULT mai fericiti si... MULT MAI SARACI:)) Da, asa e.. sunt extrem de scumpe, si adevarul e ca numai cei avizati si care au habar de ceea ce inseamna make up profesional, se vor incumeta sa achizitioneze aceste produse. Dar, what the heck? Nu mai mancam, nu-i asa? :) Sau...si mai bine, ne lasam de tigari si cumparam MAC. Ha!!! Gata, am gasit! O modalitatea extrem de buna de a ma lasa de fumat: zilnic pun deoparte banii care ar trebui sa fie destinati cumpararii unui pachet de tigari si uite cum o sa imi cumpar eu lunar produse MAC in valoare de cel putin 3 milioane:)) Pe bune, cred ca tehnica asta este singura care ar putea sa functioneze, pentru ca, sa fim seriosi, iubesc mai mult make up-ul decat tigarile. AM ZIS!








0 bagari in seama: