RSS

La mine in cartier...

... zboara avioane :) Nu m-a deranjat niciodata zgomotul produs de ele, avand in vedere ca sunt foarte aproape ( pista de aterizare e la cativa pasi). Insa intr-o zi m-am speriat de moarte, cand un zgomot ciudat, nemaiauzit pana atunci, mi-a perturbat linistea... era un avion de razboi, gen Air Force One, foarte creepy si impunator. A zguduit geamurile si m-a asurzit de nu mai stiam ce e cu mine. Am apucat sa dau o geana pe fereastra si sa ma minunez. Desi atunci m-am speriat groaznic, acum recunosc ca MAI VREAU!!! Senzatia e bestiala!

...am pisici, cat sa-mi ajunga o viata intreaga:)) De ce zic asta? Pentru ca aproape zilnic gazduiesc cate una si ii dau sa pape, ma joc cu ea, o zmotocesc. Ca o mare iubitoare de animale ce ma numesc eu, nu le pot rezista si cand le vad cum se gudura pe langa mine, ma indragostesc instantaneu si iremediabil.


...am si caini:)) Astia is mai ai dracului. De cand am avut acele doua experiente aproape neplacute cu niste haite de caini, nu prea ii mai am la inimioara. Ma refer, evident, la astia homeless. Insa atunci cand m-am mutat aici si am vazut ca am doi "vecini" de astia care stau mai mereu pe la scara, am zis ca e cazul sa ma pun bine cu ei. Asa ca in primele zile le-am tot dat oase si alte de-ale gurii, ca sa ne facem "best buddies". De atunci nu mai am greata cu astia doi. Cand vin de la munca dam "hai cinci" si ne batem pe umar:)) Restu', care stau dupa gardurile curtilor, au program fix, la 2 noaptea incep sa faca precum lupii:)) Incepe unu si dupa el, tot cartieru'. Mi se pare foarte haios, nu stiu ce dracu isi tot urla ei acolo unul altuia, sau ce fel de ritual o fi...

...zice-se ca lumea e ceva mai rasarita. Ca doar stau in Baneasa, ce naiba? Insa nu e chiar asa... Nu stiu cum se face ca de fiecare data cand ma duc la munca, in autobuzul 205 se gaseste intotdeauna, negresit, cate un freak... sau mai multi. Intotdeauna astia sunt deja in autobuz cand ma urc eu, deci se pare ca din partea de unde vin ei, o fi ceva necurat. Intr-o zi, doi in fata mea, barbat si femee, discutau "filosofic" chestiuni importante de viata si de moarte. Se facea ca Macarena il certa pe Gigeanu (exact asa isi spuneau unul altuia, va jur), ca de ce e fraier si o lasa pe nevasta-sa sa il capaceasca:)) Gigeanu, baiat gigel, tras ca prin inel, cu mustacioara lui, pana corbului. Adevarul ca si el, cu totul, era cam corb :) Macarena, fata "desteapta", vorba lui Gigeanu, si ea "coarba". Nu am cum sa va reproduc discutia dintre ei, pentru ca asta ar insemna sa scriu pana maine dimineata si oricum nu ar avea acelasi efect ca si cand i-ati auzi live. Ideea e ca m-am distrat copios si acum imi pare rau ca nu i-am inregistrat, ca sa am si eu ce asculta in momentele de tristete crunta. Pe langa aceste doua personaje relativ inofensive, am intalnit si alte personaje exponentiale ale rasei umanoide, cum ar fi: binescunoscutul manelar care asculta manele (ati ghicit) la difuzorul telefonului, omul batut crunt, cu ochii umflati si care motzaie tot drumul, retardatii mintal (la propriu), schizofrenicii care vorbesc cu demonii lor interiori, tziganca care pute a mazga de branza tinuta 2 luni in soare, copiii batuti de soarta de pe la orfelinate, betzivanii ratati si alte animale "care patria noastra le are" (greseala gramaticala bine intentionata:))


..."este" multi melci si rame rosii:)) Acum ca ploua, au iesit pe-afara, la plimbare si necuvantatoarele astea vascoase. Cu melcii n-am nimic, imi plac, mai ales cu nuca si miere:)), insa ramele... bleachhhhh. Si atunci cand imi mai apare in cale cate una de aia latzita cu matzele pe afara, mi se incolaceste stomacul, de nu mai pot sa il dezleg...




 Acuma, vorba aia, nu exista padure fara uscaturi, asa ca ma multumesc cu ce mi-a dat Domnu acilea in cartier. Pana una alta, e cea mai OK zona din toate in care am stat si degraba nu ma mut de-aici. AM ZIS!!!



V-am pupat pe portofele, pa si pu... la revedere!

2 bagari in seama:

Lexa spunea...

Eh, incepi sa devii si tu "de-a locului". Ma bucur ca ai grija de animale, in special de pisicute... Am trecut si eu prin Bucuresti (eram in vizita la rudele mele din Pitesti, deci mi-am permis sa trag o fuga pana in capitala), intr-o plimbare scurta la mall-ul AFI Cotroceni. Daca stateam mai mult, te-as fi contactat pentru o intalnire la o cafenea (sau ceva de genul).

GreyTeddybear spunea...

Cat timp am sa mai citesc aceasi postare la tine pe blog???? Nu ma intelege gresit, e chiar mitso dar are 5 saptamani. SCRIE CEVA!!!