RSS

Noi inceputuri

Later edit: Si ca sa vedeti cat de daunator e jocul FarmVille, intrati aici.

Asa cum ati observat, am revenit. Cand am plecat? Nici eu nu mai stiu. De ce? Nici atat. Unde? Nicaieri. Culmea, tot acilishea am fost, pe-aproape. Am stat in umbra, am suflat in ceafa blogosferei, da de plecat nici vorba. Intre timp am mai primit cateva mesaje de la credinciosii si fidelii mei revolutionari, cateva mustrari de la prieteni cum ca m-am lasat pe tanjala si niscaiva mesaje rautacioase de la anonimi, pe care oricum nu ii bag in seama, pentru ca vorba aia, sunt anonimi, deci nici macar nu exista.
Unul din motivele pentru care nu am mai scris, si de care abia acum mi-am dat seama cat de daunator este pentru mine, este Fatza de carte, adica Facebookul. Mai precis toate joculetele alea tampitele, care au ajuns sa ma tampeasca si pe mine... De 3 luni de zile viata mea se rezuma la asta:
1. Sa nu uit de recolta mea din FarmVille, ca Doamne fereste, daca nu intru la timp, se usuca ce am plantat pe acolo, iar asta inseamna bani dati aiurea (sau coins in termeni "jucatoresti") si apoi o iau de la capat cu alt plantat si alti bani dati pe garla.
2.  Sa intru sa il hranesc pe Mr. Lova', animalutzul meu din PetVille. Daca uitam o zi sa ii dau de mancare si sa il spal, fugea micutzu de acasa si il mai prindeau si hingherii. Si, colac peste pupaza, mai primeam si mesaje din alea de avertizare:" Mr. Lova' is hungry and misses you" sau ceva de genu, de mi se facea o mila... si intram numaidecat in joc, ca sa vad cum mai sta situatia. Nici daca aveam un animal adevarat acasa, nu cred ca aveam atata drija de el.
3. Intr-o vreme ma jucam si altele, cum ar fi Roller Coaster, Cafe World, Yo Ville, Social City, Mafia Wars, dar niciodata nu mi-au ajuns atat de tare la sufletel incat sa merite sa le joc constant.
Ceea ce nu constientizam eu, in avantul si entuziasmul ce ma cuprinsese, e ca banii aia din FarmVille nici macar nu erau adevarati!!! Simono, banii aia nu se exista!!! Ce nu intelegi? Ca sa nu mai zic ca vila aia pe care am achizitionat-o cu atata truda e prea mica ca sa incap in ea si calutii aia din grajd nici macar nu sunt "calaribili". Iar lui Mr. Lova' putin ii pasa ca ai sau nu ai grija de el. Ca el nu vine sa te linga dimineata in pat ca sa te trezesti, nu te inveseleste de cate ori esti suparat, cu giumbuslucurile lui, nu se cuibareste langa tine sa te incalzeasca si nu iese cu tine la plimbare in parc, sa jucati un frisbie. 
Faza asta cu jocurile e ca si fumatul. Odata ce te apuci, mai greu sa te lasi. Iar eu cum si fumez si ma joc, am zis sa aleg macar una la care sa renunt. Asadar, DE AZI NU MA MAI JOC PE FEISBUC. Am zis!

Ce as putea sa fac in schimb?
1. Sa ma apuc odata de site-ul meu de beauty. Vreau sa imi public toate creatiile in materie de makeup, nail art, hair styling, etc.De ceva timp asteapta sa fie scoase la lumina, si sincer, nu mai am de gand sa astept prea mult, pentru ca nu se stie niciodata de unde sare iepurele si poate fac si eu ceva in domeniul meu de suflet.
2. Am sa continui sa gazduiesc zilnic cate o matza din fata blocului, sa ii dau de mancare si sa ma joc cu ea. Am multe sufletele parasite la bloc, si mi-e tare drag de ele, insa din pacate nu prea pot sa imi iau una full time, ca stau in chirie si proprietarul nu e de acord. Insa asa, luand cate una in fiecare zi, fiecare are parte de portia ei de iubire si nimeni nu se simte neglijat.
3. Mai am cateva idei de "afaceri", care inca sunt in stadiul de dorinta, pentru ca necesita niscaiva finantare, nu multa, insa nici de aia nu dispun momentan. Va garantez ca e vorba de ceva inedit, as zice eu, si fiti siguri ca voi veti fii printre primi care veti afla despre ce e vorba.

Poate ca cea mai buna introducere pentru acest articol ar fi fost ceva de genul:
Buna, sunt Stropinela si de.... 6 ore sunt "curata". La inceput a fost foarte greu sa ma las, insa acum simt ca am inceput o noua viata...

V-am pupat pe portofele... Pa si pu...la revedere!

2 bagari in seama:

Crina spunea...

buna!
Te asteapta un premiu pe blogul meu :)

Lexa spunea...

Nu am fost tentata niciodata de jocurile acelea de pe Facebook (eh, sa recunosc, cand vad animalutele acelea cu ochisori mari si umezi, mai ca-mi vine sa-mi instalez o aplicatie de FarmVille sau PetVille). Adevarul e ca... am niste pagini web din Franta unde intru aproape zilnic sa ma joc. Deci inlocuiesc o posibila dependenta cu alta.