RSS

Gata, nu mai experimentez!

De ceva timp incoace m-am dilit de caplaugh M-a apucat chefu' de noi experiente in materie de "clubbing", ca sa ma exprim in termeni asa mai cool, trendy tongue. Daca acu cateva luni, de 1 Mai, am trecut prin prima experienta vamaiota din viata mea ( si poate ultima), acum am inceput sa frecventez, sau ma rog, "frecventez" e prea mult spus, am inceput sa ma perind prin cluburile aste mai andărgraund. Cum spuneam, totul a inceput de la Vama... si s-a continuat acum vreo luna cu Stuf Vama Veche din Bucuresti ( de parca nu mi-ar fi fost de ajuns aia "de la mama ei"). Trebuie totusi sa recunosc ca am ramas placut surpinsa de Stufu' asta din Bucale, ma asteptam la ceva mult mai rau, ca in Vama. Insa, mi-a placut chiar mult, am dansat, am ascultat muzica niscaiva mai buna ca in alte cluburi din capitala si am baut sangria. Asa cum gasim Stuf atat in Vama, cat si in Bucurestiul nostru drag, asa gasim si "La pirati". Insa acolo n-as calca nici picata cu ceara, si de imi spune toata lumea ca e de 'jde mii de ori mai bine ca in Vama. Cine a citit si postul pe care l-am scris dupa venirea din Vama, stie cat de marcata am ramas de acel loc. N-ai fost niciodata pe-acolo si nu stii despre ce vorbesc io aici? Ia, te rog reciteste AICI ce am scris la vremea aia.

Boon, dupa o pauza mica ashea, ma trezesc acu vreo doua saptamani ca accept invitatia dragei mele prietene, Ruxi, de a merge cu ea si cu vara-sa la Baha Party in Fabrica. Ce e aia? Nu stiti? Nu??????? Ei bine, nici eu nu stiam ce ma asteapta pana nu am pus piciorul acolo. Ce e derept m-a incantat ideea de a plati intrarea 30 lei si sa beau toata noaptea, ca asta inseamna de fapt Baha Party, all you can drink. Insa trebuia sa ma gandesc ca doar nu oi fi singura incantata de ideea asta si ca si altii , la fel ca mine, vor pasi in minunatul club. Insa cine avea sa banuiasca ca acei "altii" vor fi de fapt "multi"? Si asa se face ca ma tresesc in fata clubului singura (Ruxi venise separat cu vara-sa si au intrat cu vreo 3 minute inainte) si exact la mine se decide badigardu' sa opreasca intrarea in club. "Nu mai intra nimeni timp de 30 de minute" zice el cu hotarare. Si ce crezi? Eram doar eu. In spatele meu nu mai era nimeni, adica laugh. Cum mama zmeilor sa gandesti asa, fratioare? (ma refer aici la pachetul de muschi....si algetongue) Cum adica sa zici raspicat ca nu mai intra nimeni in club, cand eu eram singura de acolo? Chiar atat de mult spatiu ai impresia ca ocup, mai matahala? -mda, acum imi dau seama ca eu vorbesc cu ala, da ala nici macar nu citeste ce scriu io acilea. In fine, trecem mai departe. Incep eu sa ma milogesc de ala, sa ma lase, ca acum au intrat doua prietene si ca nu vede ca sunt singura? Ca ce e asa greu sa ma lase?, ca doar dupa mine nu intra puhoiul... Intr-un final apoteotic matahala isi da seama ce vreau io sa zic acolo si ma lasa. Ca sa scurtez povestea, ca deja m-am plictisit io, d-apoi voi... Am intrat in club in pasi de dans tip "sandwich", am transpirat ca un porc pus la parlit pentru masa de Craciun, mi-am ferit capu de paharele care "calatoreau" pe sus de frica sa nu se rastoarne, am traversat tot clubul ca sa iau o bautura si apoi sa realizez ca era un bar la 2 pasi de unde steam (da cine dracu sa vada ceva de inghesuiala aia?), am ajuns la bar si am "comandat" din start 4 sticle de Alexandrion cu Cola (mai nou se face combinatia asta gata imbuteliata), ca sa stiu o treaba si sa nu mai fiu cat de curand devoita sa parcurg acelasi drum infernal catre bar...mi-am mai cautat geaca pret de o ora prin mormanul de geci adunat intr-un colt din cauza ca nu mai era loc la garderoba, m-am innecat cu fum (in viata mea nu am mai stat intr-un club atat de neaerisit) si am plecat prematur dintre petrecareti, cu o durere naucitoare de plamani. Efectiv simteam cu ma doare organu numit plaman... nush daca intelegeti cum vine asta. Si ca si cum astea toate nu ar fi fost de ajuns, privelistea care ma astepta afara la plecare a fost si mai "imbucuratoare" decat atat: pe la colturi (si erau multe colturi, va asigur) erau presarati, in diferite pozitii chircite, "vomitatorii" de profesie. Odata iesita la aer curat, am sarit intr-un taxi si dusa am fost.

Concluzia: Niciodata, DAR NIOCIODATA nu mai experimentez chestii din astea andărgraund.

0 bagari in seama: