RSS

Sunt in ceata!!!

Update: E seara si sunt rupta de picioare...si la propriu si la figurat. Am sa va povestesc mai pe larg in postul urmator cum am cazut eu de 2 ori ca proasta... Intre timp vremea s-a indreptat si ceata a disparut. Am facut si "pozne", am fost si la Pestera Muierii, la Manastirea Polovragi... e mult de povestit. Acum nu am timp sa va povestesc ce si cum, ca imi fac siesta.... diseara avem foc de tabara!! YEYYYYY!!!

Mda... sunt la munte acum, la Ranca (1600 m), judetul Gorj. Am ajuns destul de tarziu aseara, pe la ora 21. Prea tarziu ca sa mai vedem mirificul peisaj de la balcon. Toate camerele sunt indreptate catre padure si munti, iar sub noi se intinde un mare hau. Nu pot sa va descriu cat de frumos poate sa fie... pacat ca nici chiar eu, care sunt aici, nu pot sa vad nimic. Abia asteptam sa ma trezesc, sa fie dimineata, ca sa pot admira peisajul, insa, SURPRIZA!! Cine dracu sa vada ceva de cetzoiu' care s-a instalat ca un nesimtit? De poze ce sa mai vorbesc? Nu am unde si la ce sa fac!!! Sunt de-a dreptul disperata. M-am laudat si eu prietenilor mei ca o sa le fac in ciuda aratandu-le poze facute minunatului peisaj montan de aici, insa cred ca am sa le arat doar poze ... ALBE!!! Mda...deci e de cacao, de-a dreptul. Tot ceea ce pot sa mai fac este sa ma rog sa scapam de albul asta enervant cat mai repede. Aseara am iesit in balcon la o tigara si incercam sa dibuiesc prin intuneric ce se intampla in zare. Am reusit doar sa deslusesc conturul muntilor si cativa brazi... in rest, o TACERE surda, de-a dreptul terifianta, as putea spune. Imi crea o stare de liniste si de teama deopotriva.
Si ca sa nu ziceti ca sunt rea, am sa pun o poza facuta de propritarii vilei in care stam, de la geamul uneia dintre camere, ca sa vedeti si voi cam care ar fi peisajul in conditii meteorologice normale laugh

1 bagari in seama:

Lexa Verzes spunea...

Cat de frumos! Sper sa tina timpul cu tine si sa reusesti totusi sa admiri peisajul.