RSS

Concurs SuperBlog2009 - ziua 3 (optional)

Rusine sa imi fie mie, dar in ultima perioada nu m-am mai ocupat de blogusorul meu asa cum se cuvine. Pe la inceputuri ii schimbam layout-ul, culorile, numele, stilul tot la saptamana... Banuiesc ca eram inca in cautarea identitatii, ceva care sa ma reprezinte cat mai bine cu putinta. Insa ajung la concluzia ca inca si acum, dupa 10 luni de la deschiderea acestui blog, nu sunt pe deplin multumita. Daca pana acum lenea si-a spus cuvantul si nu am mai facut nimic ca sa schimb aceasta stare de nemultumire, uite ca acum, impinsa cumva de la spate si de organizatorii SuperBlog 2009, am pus in sfarsit pe lista (macar atat) lucrurile de care are nevoie blogul meu, 5 la numar:

1. In primul rand mi-ar trebui o interfata mai interactiva, mai haioasa, care sa imi permita introducererea mai multor pagini, asa cum are orice site respectabil.

2. Mi-ar placea ca voi cei care cititi, sa fiti mult mai prezenti prin comentariile. Am impresia ca interesul pentru acest blog nu este inca destul de ridicat. Deocamdata ma citesc cateva persoane apropiate, prieteni, chiar si unii pe care nu ii cunosc (si carora le multumesc pe aceasta cale ca mi-au ramas fideli), insa simt nevoia de mult mai multa populatie care sa se perinde pe aici. In conluzie, blogul meu ar avea nevoie si de niscaiva publicitate... Cine ma ajuta? tongue Dati voi sfoara in tara, nu-i asa? Stiam eu ca nu ma lasati la greubiggrin

3. Blogul meu are nevoie ca eu sa fiu mereu cu mintea ascutita, el are nevoie de MINE!!! Dar cum eu am din cand in cand momente de "miserupism" , zile intregi in care pur si simplu nu am chef sa scriu, saracu blog se ofileste. Iar cei putini care ma citesc, or sa plece si aia. Asa ca... promit sa ma apuc de tratamentul cu "pastila de fericire", "comprimatele de chef de scris" si "pastilele efervescente de imaginatie".

4. Momentan blogul meu are cea mai mare nevoie de UN NOU CHESTIONAR... asta e primul lucru la care am sa lucrez ( asta si pentru ca e cel mai usor, deci fiti intelegatori pana ma urnesc). Asadar, astept propuneri pentru un nou chestionar. Deci, intr-o fraza: Eu va intreb acum ce vreti voi sa va intreb intr-un chestionar urmator?

5. Ma intreba intr-o zi un amic daca facem o afacere. Curioasa din fire, l-am ascultat:
El: Ce adresa de blog ai tu acum?
Eu: http://stropinela.blogspot.com
El: Cum ar suna www. stropinela.ro? Sau www.stropinela.com? Ei?smug
Eu: Sa inteleg ca imi propui sa cumpar gazduire?
El: Iegzact biggrin Si am si cea mai buna oferta pentru tine. Se numeste X ( nu dau numebiggrin). Costa 100 de euro pe an (parca)... si au de aia, si de aia, si poti face aia...etc
Eu: Nu merci eyebrown Stiu eu una si mai buna: HOSTWAY wink

Acum pe bune, Hostway are cea mai buna oferta de hosting, care consta intr-un "pachet complet, unic, ce reuneşte toate avantajele pe care le cauţi: spaţiu de stocare generos, un număr nelimitat de conturi de email, trafic nelimitat, baze de date nelimitate, backup zilnic şi o multitudine de facilităţi care permit o accesare uşoară şi o navigare plăcută pe site-ul tău." pentru doar 6.5 euro/luna. (vezi mai multe detalii aici) Asadar, cel mai important lucru de care are nevoie blogul meu, e un domeniu. Si am sa il am!!!!!!devil

Acest articol a fost scris pentru ziua 3 a concursului SuperBlog 2009, proba optionala, organizat de PcNews.

0 bagari in seama: