RSS

Everybody should be gay (as happy, duhhh...)

Haha rotfl Cica s-a organizat recent la noi un "Mister Gay 2009", parca vineri, in Twice. Si cica cel care a castigat, va reprezenta Romania la Oslo, in 2010 la marea finala a Mister Gay Europe. Din pacate inca nu am intrat in posesia informatiei legate de cine a castigat, dar am apucat sa vad poze cu participantii romani. Pentru cine chiar vrea sa sa isi clateasca ochii, uitati aici pozele cu pricina. Cine nu, sa se abtina, si sa intre aici. O faza tare e ca l-am recunoscut pe unul dintre ei si anume Grosu Cristi din Bucuresti. rotfl Sa va spun de unde il stiu eu pe acest Cristi. Eram ieri (26 iulie 2009) in Mall Vitan cu prietena mea N., si isi cauta niste sandale cu toc. Eram intr-un magazin cand tocmai imi spunea ea ca nu intelege cine a mai inventat tocurile mici (mici insemnand sub 15 cm surprise), ca ea nu la vede sensul, ca ea nu concepe sa poarte toc mic, ca un toc mare iti da alta tinuta, alta alura, mai sexy, mai stilata si alte bla-bla-uri din astea pe care eu nu le sustin in totalitate... pentru ca eu port toc mic biggrin Rare sunt ocaziile cand ma cocotez pe cuie, si asta doar la evenimente unde stiu ca ma duc cu masina si odata ajunsa acolo nu ma mai ridic de pe scauneyelash Puii mei, eu sunt de conceptia sa ma simt bine si comoda decat sa arat bine dar sa ma doara toate cele. In schimb N. zici ca s-a nascut pe tocuri sau ca atunci cand se trezeste dimineatza, are la marginea patului pantofii cu toc, nu papucii de casa laugh In fine, fiecare cum poate. Ideea e ca la 2 minute dupa pledoaria ei in favoarea tocurilor inalte, aud din celalat colt al magazinului : "Fata, esti nebuna? Probeaza-i pe astia, ce ai?(aratand gratios cu degetu catre o pereche de incaltari cu ditamai tocul) Nu ma innebuni cu tocuri de astea mici, fata! Uite tocu' de 15!" Era nimeni altul decat domnul Mister Gay, la cumparaturi cu prietena EI, o tipa bine de tot. Imi era clar ca erau BFF (best friend forever) Ce m-a frapat la o prima privire, e ca tipu' avea sprancenele mai pensate decat mine surprise ( si asta nu pentru ca eu nu m-as pensa, sa ne intelegem, da?). In momentul ala eu si N. ne-am uitat una la alta si am zis in tandem, soptind : "Cat de gaaaaaayyyy!!!!" dupa care am ras ca doua tute laugh Si sa il vad azi printre "frumusetile patriei", a fost deja prea mult... Ar fi tare sa fi castigat chiar el laugh.

0 bagari in seama: