RSS

Recomandare de muvi

Pen'ca vine uichendu' si mai mult ca sigur majoritatea dintre voi o sa leneviti mai ceva ca gainile in cotetz, sar si eu cu o recomandare de film numa bun de vizionat. Eu tocmai am terminat de vazut filmul "Butterfly On A Wheel", cu Gerard Butler si Pierce Brosnan. Va spun cu mana pe pi...pardon, pe inima, ca e cel mai tare film vazut de mine pe anu 2010...adica am vazut numa 4, da nu conteaza. Nu, acum pe bune: un scenariu bine pus la punct, o actiune care te tine mereu in priza, suspans, drama, incitatie...tot ce vreti voi, dragii mei. Si ca sa nu mai spunem de deznodamant, care e total neasteptat. Cand un film te tine captivat in fiecare secunda si pe deasupra nici nu iti dai seama care e treaba, oricate presupuneri ai face tu, asta inseamna ca ai de a face cu un film bun. Da ce va tot zic eu aici? Mai bine vedeti voi despre ce e vorba. Tot ce sper e ca v-am trezit interesul. Astept pareri dupa vizionare. Na si traileru' , sa nu ziceti ca is a dracu'

4 bagari in seama:

penisdemasa spunea...

văzut...bunicel, se termină cam din topor, dar să zicem că merge,

Simone spunea...

Penisule, bag de sama ca tu tare greu de multumit iesti:) Ia zi, tu ce film imi recomanzi? Sa vad ce gusturi ai.

penisdemasa spunea...

muviu meu preferit este ”ză iternăl sănșain ov ă spotles maind”, dar dacă ar fi să-ți recomand un film pe care să-l vezi, aș alege ”vanilla sky”, iar dacă mă-ntrebi de seriale, cu siguranță zic ”scrubs”. aaa...să nu uit de ”mit giou bleac” . și mă rog...ar mai fi câteva, dar le țiu pt mine :-P

Simone spunea...

Mit Giou Bleac imi place si mie:)